Pages

Sunday 26 January 2014

Bloggersmeeting met Brechtje

Gister had ik mijn eerste bloggersmeeting. Nou ja, een bloggersmeeting mag je het niet echt noemen. Eerder twee vriendinnen van school die toevallig ook allebei een blog hebben. Ik had gedacht dat mijn eerste ontmoeting met Brechtje in het begin wel een beetje ongemakkelijk zou zijn, maar het klikte meteen en al gauw kwamen we erachter dat we heel veel gemeen hebben.




We hadden afgesproken in de Starbucks bij school. In de Starbucks heet ik altijd Hanna of Anne. Ik denk dat ik voortaan maar gewoon ga zeggen: "Hanne met een H aan het begin en een E aan het eind.".


We hadden onze cruiser mee zodat we daarna in het vondelpark konden gaan cruisen/skateboarden.


Brechtje op haar cruiser.



Daarna gingen we in een klimding (inclusief onze cruisers). Wat zijn we toch kleuters!


Dit was best eng om te doen. Je moest namelijk wel goed sturen. Niet dat je dood ging als je van de plank af viel, maar toch.


Inclusief chagrijnige kleuters zonder geduld.



 Outfit foto's maken. Mijn artikel komt dinsdag online.



Onze cruisers. De groene is van mij en de ander van Brechtje.


Een bloesem in de winter en Brechtje's vuurrode haar.



Nog meer outfit foto's maken.


Jump it baby.


Ik op mijn cruiser.



Wachten tot Brechtje haar slot van onze fietsen heeft gehaald.

Daarna reden we naar Brechtjes huis. Daar heb ik Brechtje geholpen met haar lay-out. Ik mag dan geen lay-out wonder zijn, ik kan wel een beetje met HTML-codes overweg. Ik ben ook best trots op het resultaat!

We aten pizza en gelukkig kwam mijn moeder mij met de auto ophalen, want ik had echt geen zin om 3 kwartier door de regen te rijden.

Liefs, Hanne
P.S. Gastblogger worden? Klik hier!

0 comments:

Post a Comment

Thanks for your comment! You made my day ♡