Pages

Monday 12 May 2014

kleine persoonlijke update!

Het is al weer een hele tijd geleden dat ik een persoonlijke update heb gedaan en aangezien ik de 80 volgers heb gehaald, vond ik dat het wel weer eens tijd werd voor een kletstopic. Als eerste wil ik jullie echt heel erg bedanken voor alle volgers! In het begin had ik echt nooit gedacht dat ik zoveel volgers zou krijgen!


Sorry dat er dit weekend helemaal geen artikel is gekomen. Ik had het deze week erg druk met school en had dus geen tijd om blogposts in te plannen. Dit weekend ging ik bij mijn nichtjes oppassen + logeren. Toen zij allang in bed lagen heb ik zelf het songfestival gekeken met mijn computer op mijn schoot. Toch wel bijzonder dat Nederland 2e is geworden!


Op wattpad ben ik een nieuw boek gestart. Het zou heel lief wezen als je hem zou willen lezen. Het is wel in het Engels geschreven. Dit is de link naar het boek.

De foto's hierboven heb ik zelf gemaakt.
Liefs, Hanne

0 comments:

Post a Comment

Thanks for your comment! You made my day ♡