Pages

Tuesday 19 August 2014

Liebster award

Een paar maanden geleden werd ik wel bijna elke week genomineerd voor een liebster award. Nu (gelukkig) niet meer zo vaak. Laatst werd ik door Tessa genomineerd voor de liebster award en aangezien ik al lang niet meer een liebster award heb gedaan, leek het mij wel leuk om dat weer eens te doen.



Voor de mensen die niet weten wat een Liebster award is: Bij een Liebster award word je getagd door iemand die jou 11 vragen stelt. Jij vertelt dan 11 facts over jezelf en beantwoordt de 11 vragen. Daarna maak je zelf 11 vragen die de bloggers die jij hebt getagd moeten gaan beantwoorden. De Liebster award gaat alleen rond bij bloggers met minder dan 200 volgers, want zoals de slogan al zegt: "Ontdek nieuwe blogs!".

11 facts about me
  1. Ik ben verslaafd aan tekenen.
  2. Ik heb een ernstige supernatural obsessie.
  3. Jensen Ackles vind ik heel knap.
  4. Ik ship Destiel.
  5. Ik ben verslaafd aan tie-dye.
  6. Arctic Monkeys vind ik goede muziek.
  7. Ik ben obsessed met The 1975.
  8. Ik breng veel tijd door op tumblr.
  9. Ik vind creepers met kneesocks een hele leuke combinatie.
  10. Stiekem speel ik nog steeds op gosupermodel.
  11. Ik weet niks meer.
Questions & answers

Vraag 1: Hoelang bestaat je blog en wat is je leukste ervaring die je hebt meegemaakt, tijdens het bloggen
Op 9 oktober blog 1 jaar. (Als ik nu even terug kijk naar mijn eerste posts denk ik "Jezus, wat oninteressant en slecht geschreven) De leukste ervaring die ik heb meegemaakt ik denk ik dat ik in contact ben gekomen met andere bloggers (ik hoop nog steeds op een bloggersmeeting). Ook vind ik het heel leuk dat ik gevoel voor fashion en stijl veel meer heb ontwikkeld. Doordat ik op mijn blog steeds meer aandacht besteed aan fashion, besteed ik er in het echte leven ook veel meer aandacht aan.

Vraag 2: Waarom ben je ooit begonnen met bloggen?
Ik heb altijd al erg veel van schrijven gehouden. Ook heb ik erg veel blogs gehad (waar niet echt veel is van gekomen), maar dit was de eerste blog waar ik echt mee door ben gegaan.

Vraag 3: Hoe reageert de buitenwereld erop, dat je blogt?
Over het algemeen weten niet extreem veel mensen dat ik blog. Ik verzwijg het niet of zo, maar ik praat er ook niet de hele tijd over. De mensen die het weten vinden het meestal wel leuk.

Vraag 4: Hoe belangrijk is het bloggen voor jou op dit moment?
Best wel belangrijk. Ik word altijd zo blij van de reacties!

Vraag 5: Wat is op dit moment je doel voor 2014/2015?
Werkelijk geen idee. Ik hoop wel dat ik nog wat meer volgers op bloglovin krijg.

Vraag 6: Als je een filmrol aangeboden krijgt, wat voor film hoop je dan dat het zou zijn?
Een romantische komedie sowieso! Ik ben echt gek op dat soort films, dus lijkt het me ook wel leuk om daar in te spelen. Ook lijkt het me heel gaaf om in een fantasy film te spelen.


Vraag 7: Wat is je favoriete kledingstuk, momenteel?
Geen idee. Ik vind vintage winkeltjes altijd wel leuk, maar dat is geen merk (oeps).

Vraag 8: Als je drie concerten mocht bezoeken, van wie zouden die dan zijn?
1. The 1975: Ik ben al een keer bij hun concert geweest, maar een tweede keer is nooit mis.
2. The Pretty Reckless: Omdat het gewoon een geweldige band is.
3. Arctic Monkeys: Die zijn ook gewoon geweldig.

Vraag 9: Welke beroemdheid mag van jou de vader van je kinderen worden? :)
Matty Healy sowieso.



Vraag 10: Wat is je favoriete lekkernij?
Uh... Alles?

Vraag 11: Wat eet je het liefst als ontbijt?
Een lekkere boterham.

De bloggers die ik tag

Mijn vragen
  1. Heb je contact met andere bloggers?
  2. Welke opleiding doe je nu?
  3. Wie is je grootste idool?
  4. Aan welke beroemdheid heb je een hekel?
  5. Naar welke stad wil je heel graag nog een keer?
  6. Welk liedje krijg je als eerste als je ipod, spotify, itunes of wat dan ook op shuffle zet?
  7. Wat is je hobby (behalve bloggen dan)?
  8. Van 1 tot 4: tumblr, instagram, twitter en facebook?
  9. Welke blogger(s) wil je heel graag nog een keertje in het echt ontmoeten?
  10. Als je nu moest verhuizen, waar zou je dan naartoe gaan (binnen Nederland)?
  11. Wil je nog iets kwijt?
P.S. Doe je al mee met mijn giveaway?

2 comments:

  1. Wat tof dat je me genomineerd hebt! Ik zal even kijken of ik hier nog een artikel over ga maken, ben zelf ook al eens genomineerd voor de Liebster award namelijk.

    ReplyDelete
  2. Aaah leuk dat je me hebt genomineerd! Het artikel staat inmiddels online op m'n blog! (Sorry was vergeten te reageren) X

    ReplyDelete

Thanks for your comment! You made my day ♡