Pages

Sunday 3 August 2014

My sketchbook #1

Ik heb het bijna nooit over een van mijn grootste hobby's: tekenen. Ik doe het heel erg graag en ben er dus ook vaak mee bezig. Een paar maanden geleden heb ik een tekentablet gekocht. Nu kan ik ook digitale tekeningen maken! Ik vond het wel leuk om wat van mijn tekeningen te laten zien. En ik denk dat ik dat om de zo veel tijd ga doen.

Een tekening die ik voor 2 vriendinnen heb gemaakt.

Dit is wat je krijgt als ik om half 2 's nachts in mijn bed zit te tekenen.

Voor Engels moesten we een Engels boek lezen en daarbij een opdracht doen. Ik heb Will Grayson, Will Grayson gelezen en daarna zelf een cover getekend.

Een vriendin van me wilde dat ik haar tekende met Dean Winchester en Kellin Quinn, 
Ook een tekening voor iemand anders. 
Dit was de eerste tekening op mijn tekentablet.


P.S. Gastblogger worden? Klik hier!

2 comments:

  1. Wauw, echt gewoon wauw! Echt mooi gedaan!

    ReplyDelete
  2. Wauw, ontzettend mooi gedaan!

    ReplyDelete

Thanks for your comment! You made my day ♡