Pages

Wednesday 3 September 2014

create it yourself TAG

Ik heb voor de verandering weer eens een tag gedaan. Lees verder om hem te lezen!




je een geurkaars zou mogen verzinnen, hoe zou die dan ruiken?
Niet dat het nog niet bestaat, maar lavendel. Maar dan wel eentje die ook ECHT naar lavendel ruikt, aangezien sommige geurkaarsen er echt niet naar ruiken. Ik vind lavendel zo'n heerlijke geur.

Als je een kleur nagellak zou produceren, hoe zou die er dan uitzien?
Een holografische kleur! Oliekleurige nagellak bestaat al een hele tijd, maar ik heb nog nooit echt mooie holographic nailpolish gezien.

Als je een beautyproduct kon maken, waarvoor zou het dan zijn?
Ik heb werkelijk geen idee. Misschien een eyeliner die zo goed is, dat hij een perfect lijntje trekt. Geen idee hahaha!


Als je een boek zou mogen uitgeven, waar zou je dan over schrijven?
Ik een boek met humor, maar ook wel wat serieuzer soms. Ik houd erg van schrijven en ben nu ook bezig met 2 boeken op wattpad (wel in het Engels). Hieronder staat een beschrijving en een link naar de boeken.
Olive isn't adventurous or anything like that. But when she recieves a mysterious letter which wants to send her on a roadtrip, she follows it out of curiostity. And before she even knows it, she finds herself on a life-changing trip.
Matthew Healy, the big mystery of the school, is the kinda boy every girl secretly admires. With his bad attitude, good looks, perfect voice and his mysterious adventures he knows how to get every girl, but only for a night. When Leah goes back to a new high school after a year, it's hard not to admire Matty secretly. When he wants to sit next to her during English class, she gets dragged along in Matty's crazy life. And the moment she wants to go back to her old life, she finds out she has already fallen to far with Matty to go back. 

Als je een film zou maken, wie zouden daar dan in spelen en waar zou het over gaan?
Ik zou wel een romantische komedie willen maken, die zijn gewoon geweldig. Ik zou denk ik Jennifer Aniston, de queen van de romantische komedies, er in mee laten spelen. Ook lijkt het me wel heel gaaf om een fantasy film te maken, wie daar in mee zou moeten spelen weet ik niet. Het lijkt mij ook geweldig om samen met Tim Burton een film te maken. Daarin moet Johnny Depp natuurlijk meespelen!


Als je een winkel mocht beginnen, hoe zou die er dan uitzien en wat zou je verkopen?
Ik zou wel een leuk cafeetje willen hebben. Een soort van starbucks achtig, maar dan minder duur. Je kan er koffie, thee, smoothies en andere lekkere dingen halen en gezellig zitten. Oeh ja.

Als je een robot zou kunnen maken, wat zou die dan kunnen?
Een robot die de tafel kan dekken en afruimen. Ik vind dat namelijk wel vervelend om te doen.

Als je een app zou mogen ontwikkelen, wat voor app zou het dan zijn?
Een app die kijkt wat voor muziek er op je telefoon staat en aan de hand daarvan jou nieuwe bandjes laat ontdekken. Dat lijkt mij echt gaaf!

Als je zelf een dier zou mogen fokken, hoe zou het eruit zien, waar zou het leven, etc.?
Een klein olifantje dat als volwassene nooit groter wordt dan een baby olifant. Die kan je dan gewoon als huisdier hebben. Dat lijkt me nou echt leuk!

Als je een schoolvak toe zou mogen voegen, wat zou je daar dan leren?
Wow. Ik heb echt geen idee... Pas!

Als je een ijssmaak zou mogen verzinnen, welke smaak zou dat dan zijn?
Eentje die smaakt naar suikerspin. Oeh jammie!


Als je een drankje zou kunnen creƫren, waar zou dat dan naar smaken?
Ik heb geen idee, maar ik denk dat het wel een beetje citroenig, limoenig zou zijn.

Als je zelf een Emoji zou mogen maken, hoe zou die er dan uitzien?
Op gosupermodel is een geweldige smiley. Het is een oogje en het is een beetje uit te leggen in wat voor situaties hij wordt gebruikt, maar soms wil ik hem gewoon hebben op whatsapp! 


Als je je eigen droomhuis zou mogen ontwerpen, hoe zou dat er dan uitzien en waar zou het staan?
Ik denk een leuk knus huisje in de stad. Van binnen in hij licht en mooi en er staan heel veel planten in!

Dit was de tag. Iedereen mag hem overnemen!

1 comments:

  1. Leuk ingevuld! Volgens mij had ik je genomineerd, not sure.

    ReplyDelete

Thanks for your comment! You made my day ♡