Pages

Thursday 28 November 2013

Diy galaxy nails

Als ik me verveel ga ik mijn nagels lakken. Alleen deze keer wou ik niet een saaie kleur maar iets leuks. Ik ben gaan zoeken naar leuke tips en kwam bij deze galaxy nails. Ik vind ze bij mezelf erg goed gelukt en ze bleven ook nog eens lang zitten zonder te chippen. (let alsjeblieft niet op mijn lelijke vingers en de slechte kwaliteit van de foto's...) 



Dit heb je nodig
  • zwarte nagellak
  • drie kleuren nagellak die je bij galaxy nagels vind passen
  • glitter topcoat (als je net als ik alleen topcoats met een kleurtje hebt, moet je een donker kleurtje kiezen zoals blauw of paars)
  • normale topcoat
  • een sponsje (je hebt speciale nagellak sponsjes, maar ik heb gewoon een schuurspons in stukjes geknipt haha)



1) Lak je nagels zwart. Doe dit twee keer zodat het langer blijft zitten. Laat je nagels goed drogen.


2) Doe een beetje nagellak op je sponsje. Dip zachtjes op je nagels zodat je een klein vlekje krijgt. Laat het heel eventjes drogen.


3) Pak de volgende kleur en doe hetzelfde. Zorg er wel voor dat het een beetje over elkaar gaat, maar niet helemaal.


4) Pak je laatste kleur en doe weer hetzelfde. Laat het nu goed drogen.


5) Pak je glitter topcoat en ga er overheen. Laat het goed drogen.
6) Pak je normale topcoat, doe het erover en laat het goed drogen. Tadaa! Je galaxy nails zijn klaar!


Ga je het ook proberen? Of vind je dat ik het verschrikkelijk uitleg?

0 comments:

Post a Comment

Thanks for your comment! You made my day ♡