Pages

Wednesday 27 November 2013

Maybelinne Baby Lips

Iedere blogger heeft ze wel, de baby lips. Daarom konden ze bij mij natuurlijk ook niet ontbreken!


Sorry dat ik niet heb geschreven! Ik had het erg druk vanwege school, maar vanmiddag heb ik verkort lesrooster. Tijd om te bloggen dus!
Je hebt verschillende kleuren/smaken baby lips. Ik heb al verschillende reviews gelezen en daaruit leek deze mij de beste. Ik heb voor Hydrate gekozen. Deze heeft geen kleur, maar geeft je lippen een mooie glans. Precies wat ik wil!


Ik vind hem er heel mooi uitzien. Het roze staat erg leuk bij het knalblauwe. Hieronder heb ik hem geswatcht op mijn hand. Het is even zoeken maar als je goed kijkt zie je in het midden een glinstering. Het ziet er veelbelovend uit, vind ik! De lipbalm smaakt echt heerlijk! Ik weet niet of je vroeger wel eens van die kauwgomballen hebt gehad, maar daar smaakt hij dus naar. De smaak blijft lang zitten. Het liefst zou ik hem helemaal opeten, maar ik neem aan dat dat niet zo gezond is, dus dat doe ik maar niet. Hij zorgt voor een mooie glans op je lippen en is helemaal fijn voor winterlippen. Ik zou hem zeker aanraden!


Heb je ook de baby lips ook al? Welke kleur/smaak? Wat vind je ervan? Of ben je van plan hem te gaan kopen?

2 comments:

Thanks for your comment! You made my day ♡