Pages

Thursday 5 December 2013

Mijn wishlist

Sinterklaasje kom maar binnen met je knecht! Oh ja, mijn verjaardag mag ook wel binnen komen! Ja ja, het is december en dat is voor mij de maand der cadeaus. Zie wat er op mijn wishlist staat!


1. Een penny board: Ik penny graag! Tot nu toe gebruik ik altijd de penny van mijn broer, maar ik heb toch liever een eigen. Een echte penny is best duur, dus een goedkoper merk als swass of stereo vind ik ook goed. Ik heb al helemaal graag een dusters. Dat is een houten penny, maar die zijn zo duur!
2. Copic Ciao markers: Waarschijnlijk weten de meesten niet wat dit zijn. Ik houd heel erg van tekenen en deze stiften zijn echt heel goed. Het voordeel: je kan er met potlood overheen. Perfect als onderlaag dus! Wel heel duur, maar mijn moeder zei dat ze het een heel leuk idee vind en het perfect voor mij. (zie ginds komt de stoomboot uit Spanje weer aan, hij brengt mij copic markers, ik zie ze al staan!)
3. Een Dakine rugzak: Ik doe al een aantal jaar met mijn eastpack en ik vind hem steeds minder leuk. Veel leuker vind ik de dakine rugzakken! Het voordeel: er zitten speciale banden achterop, waardoor ik mijn penny board makkelijk mee kan nemen.
4. Sims 3 uitbreidingspakket: De sims 3 is zo leuk! Het is geweldig voor een regenachtige middag als je je verveelt. Een uitbreidingspakket is daarom ook leuk!
5. Midnight Memories - One Direction: Zoals sommige misschien wel al wisten ben ik een grote directioner. Hun nieuwe album, wat trouwens geweldig is, zou ik dan ook heel erg graag willen!
6. Night Visions - Imagine Dragons: Ik ben ook heel erg fan van Imagine Dragons! Als er een cd is die ik het meest heb gedraaid, behalve + van Ed Sheeran, is het sowieso Night Visions. Helaas heb ik hem niet in het echt...
7. Salute - Little Mix: Nog een cd. Ook Little Mix vind ik leuk, dus die mag niet op mijn lijstje ontbreken.
8. Doctor Who serie: Zoals ik al eerder zei vind ik Doctor Who heel leuk. Daarom staat een dvd van Doctor Who ook op mijn lijstje!
9. Tardis Mok: Waarschijnlijk zegt de meeste mensen dit niks. De Tardis is de tijdmachine van The Doctor (van Doctor Who) en deze mok MOET ik dus hebben. Gelukkig is mijn vriendin hem voor mij aan het proberen te bestellen op amazon, waar ze allemaal hele cool doctor who dingen hebben. (ik weet van niks)

Wat staat er allemaal op jullie wishlist?

3 comments:

  1. Wat een leuke wishlist! :) Mijn wishlist staat toevallig ook online vandaag.

    ReplyDelete
  2. Leuke wishlist, ik wil ook echt nog heel graag een penny board. Ik heb nu een cruiser, een longboard en een skateboard, maar ik heb eigenlijk nog nooit op een penny board geskated :)

    ReplyDelete
  3. Toffe wishlist! Ik zou ook echt graag een pennyboard willen, maar helaas zijn ze inderdaad best duur...

    ReplyDelete

Thanks for your comment! You made my day ♡