Pages

Wednesday 4 December 2013

Zelf gemaakte adventskalender!

Het wordt steeds meer winter en nu december is begonnen kan de adventskalender natuurlijk niet ontbreken! Daarom heb ik zelf deze adventskalender gemaakt!


Ik kreeg dit super leuke idee van Linda. Iedere dag mag ik een stukje van de baard afknippen! Ik zit er aan te denken om een aantal winter diy te uploaden. Wat zouden jullie daarvan vinden?

Dagen waar ik naar uitkijk op de adventskalender
5. Pakjesavond: Ik houd echt heel erg van pakjesavond! Cadeaus, surprises en natuurlijk heel veel gezelligheid!
6. Feest van mijn vriendin: Ik ben een echt gezelligheidsmonster. Een feestje kan ik daardoor zeker niet afslaan!
12.  Mijn verjaardag: Ik wordt al weer bijna 14! Jippie!
14. Mijn feest: Ik weet niet of je het een echt "feest" mag noemen. Ik ga logeren met mijn twee beste vriendinnen. Altijd gezellig!
15. Feest met de familie: Ik ga met mijn familie voor mijn verjaardag naar de ijsbaan. Super leuk natuurlijk!
20. Laatste dagje school: Het is al weer bijna kerstvakantie!
24. Kerstavond: Zoals ik al zei: ik ben een enorm gezelligheidsmonster. Kerstavond met vrienden vind ik dan ook elk jaar weer hartstikke leuk!

Naar welke dagen kijken jullie uit?

0 comments:

Post a Comment

Thanks for your comment! You made my day ♡