Pages

Monday 13 January 2014

Volg mij nu ook op twitter!

Twitter, wie ziet er tegenwoordig niet meer op? Ik heb nu dan ook eindelijk een twitter gemaakt!



Ik heb wel al eerder twitter gehad, eerst een persoonlijke die ik daarna in een One Direction twitter veranderde. Nu heb ik een twitter bij mijn blog gemaakt! Je kan me volgen via @fromlovetolost. Zoals je ziet heb ik nog maar 1 volger, dus maak daar maar wat meer van! En ik heb ook een leuke verassing! Wanneer ik 100 volgers krijg op op twitter geef ik wat leuks weg! Wat dat is, is een verassing! Jullie komen te weten wat het is zodra ik 50 volgers heb! 

Dit moet je doen om kans te maken
  • Mij volgen via twitter
  • Je twitter naam in de reacties achterlaten, zodat ik kan checken of je mee doet!

Dit kan je doen om meer kans te maken

0 comments:

Post a Comment

Thanks for your comment! You made my day ♡