Pages

Tuesday 14 January 2014

Tag: fashion fun

Ik zag deze tag op de blog van Julia en vond hem heel leuk! Ik doe hem daarom nu ook.

b r o o x l y n - Via Tumblr


Wat betekent fashion voor jou?
Tja... Hou zou ik dit zeggen... Ik vind fashion echt heel leuk en ben er ook vaak mee bezig, maar in een simpel shirtje en skinny jeans naar buiten vind ik ook niet heel erg.

Hoe beschrijf je je stijl?
Ik denk een beetje stoer, skater stijl. Ik ben ook niet een geweldige fan van jurkjes en rokjes. Skaterskirts vind ik wel heel leuk, een jurkjes draag ik af en toe in de zomer of bij een feest. Ik breng veel tijd door op mijn vans en mijn Dr. Martens. Een van mijn stijliconen is ook Luanna. Haar stoere stijl vind ik echt geweldig!

jIMG_9154-3l copia IMG_9248-2 copia
Luanna - www.le-happy.com

Wat is je favoriete modestad?
Als het gaat over waar ik ben geweest denk ik wel New York, zelf wil ik echt heel graag een keer naar Londen toe. Misschien ga ik hier in de meivakantie heen!

Bij welke winkel slaag je altijd?
Dat is wel sowieso H&M! Ik ben nog nooit de H&M binnen geweest en met teleurstelling eruit gelopen. Dit is daarom ook wel een van mijn favoriete winkels.

Welke winkel bezoek je graag, maar slaag je niet snel?
De Primark. Aangezien de Primark een half uur met de auto en een uur met de bus is vanaf mijn huis ga ik hier ook alleen naartoe als ik echt een "shop-dag" er van maak. Dan is het sowieso heel gezellig, ook al vind ik niet gauw iets wat ik heel erg leuk vind. Wel komt een van mijn favoriete shirts van de Primark.

Wild Child by Stacey Russell | via Facebook

Hoeveel geef je uit aan kleding?
Niet mega veel. Ik slaag meestal wel bij de wat goedkopere winkels (H&M, New Yorker) en met die kleding doe ik ook wel heel een tijdje. Als ik wat kleedgeld bij elkaar heb gespaard ga ik ook wel eens naar de Vans store, om daar een wat duurder kledingstuk te kopen.

Heb je item in je kast dat je nooit hebt gedragen?
Ik heb een rokje met bloemen (die is onderhand de prullenbak in gegaan) die ik 3 jaar geleden had gekocht, maar nooit aandeed. Ik vond hem achteraf niet bij me passen en de pasvorm was heel lelijk. Gelukkig kostte hij maar 10 euro!

Heb je een fashiongeheim?
Hier komt de grote cliché tip die iedereen geeft, maar toch wel het grootste begin van een eigen stijl is: Draag wat je zelf leuk! Mijn tweede tip is: durf te combineren! Ik draag vaak een shirtje in 1 setje, maar door hem met iets anders te combineren kan je een hele nieuwe look creëren!

| photos

Mijn kledingkast hangt vol met...
Kleding! Ja logisch toch? Ik heb niet echt één ding waar ik heel veel van heb.

Wat is je meest comfortabele outfit?
Een jogging-broek en een sweater! Hier ga ik alleen nooit de deur mee uit hahahaha!

Wat zou je voor geen goud dragen?
Uggs. Als pantoffels zijn ze hartstikke warm en fijn, maar ik vind ze echt te duur voor alleen pantoffels. Verder vind ik ze gewoon niet mooi. Dit is mijn mening, hier bedoel ik niet mee dat Uggs niet bij jou staan, in tegen deel, soms staan ze bij mensen juist heel leuk! Ik vind ze zelf gewoon niet mooi.

Tumblr

Wat is je go-to outift als je geen idee hebt wat je aan moet trekken?
Een simpele skinny jeans met een leuk shirtje of een leuke blouse en vans. 

Welke fashiontrend mag van jou dit jaar weer terugkomen of wegblijven?
De nike air max met een strakke legging mogen van mij zo de deur uit. Als er iets is wat ik echt lelijk vind zijn het van die kleding stijlen met alleen maar strakke leggings als broeken en witte nike air max. Ik heb niks tegen nike air max, maar samen mag het van mij wel even wegblijven.

Wat vind jij van deze tag?

0 comments:

Post a Comment

Thanks for your comment! You made my day ♡