Pages

Friday 21 February 2014

En weer een aantal Liebster awards! Deel 1

3 keer genomineerd voor een Liebster award in minder dan een week. Klinkt onmogelijk! Toch is het zo. Toen ik Hanneke nomineerde, nomineerde ze mij, net als Sharon deed, meteen weer terug. Daarna werd ik nog een 3 keer genomineerd. Namelijk door Romy,  Mandy Carolina en Maartje. Super leuk! Ik deel het even op in twee delen. In het eerste deel beantwoord ik de vragen en in het tweede deel doe ik de rest!




Voor de mensen die niet weten wat een Liebster award is: Bij een Liebster award word je getagd door iemand die jou 11 vragen stelt. Jij vertelt dan 11 facts over jezelf en beantwoordt de 11 vragen. Daarna maak je zelf 11 vragen die de bloggers die jij hebt getagd moeten gaan beantwoorden. De Liebster award gaat alleen rond bij bloggers met minder dan 200 volgers, want zoals de slogan al zegt: "Ontdek nieuwe blogs!".

De vragen van Romy


1. Wat vind jij het mooiste/leukste aan jouw blog?
Tegenwoordig is dat mijn lay-out. Ik leer steeds meer met HTML-codes en vind hem dan ook steeds een stukje mooier worden. Hij is zonder twijfel 1000 keer zo mooi als hij was toen ik net begon aan deze blog!

2. Wat kan er beter? Of wat wil je nog veranderen/anders zien?
Wat kan er beter... Ik wil niet zeggen dat ik perfect ben, integendeel, ik vind dat er wel wat kan veranderen, maar om daar echt een label aan te plakken... Dat kan ik niet.

3. Wat lees jij het liefste op een blog?
Fashion, fashion en nog eens fashion. Ik ben een enorme fashionfreak. Dat kan je eigenlijk niet heel erg aan mijn blog zien. Misschien is dat nog wel een puntje.

4. Wat is, naast bloggen, jouw grootste verslaving?
Telt Doctor Who kijk ook? Jullie zullen het vast als vaker langs hebben zien komen, maar ik ben echt helemaal verslaafd aan de Britse tv-serie. Je hoort me over niks anders praten!

5. Hoe lang doe jij over je dagelijkse ochtend routine?
Ik ben verschrikkelijk snel voor het gemiddelde meisje. Ik zal hier onder even heel mooi mijn ochtend routine beschrijven.
07:05 wekker gaat
07:10 onder de douche
07:20 omkleden
07:30 ontbijten
07:40 tanden poetsen & make-up
07:50 op de fiets naar school
Ik vind dit best wel snel vergeleken met het gemiddelde meisje, want veel van mijn vriendinnen staan al om tussen 06:00 en 06:30 op.

6. Als je een jongen was geweest, wat was dan je naam geweest? (of andersom)
Mijn moeder wilde graag Wessel en mijn vader Daan. (of andersom)

7. Welk TV programma kan jij niet missen?
Doctor Who! Ik kijk dat eigenlijk alleen op dvd en netflix, dus ik denk dat ik dan voor Once Upon a Time ga.

8. Wat is je grootste blunder ooit?
Deze vertelde ik al eerder bij een Liebster award: Ik was net over een hele grappige Mainstreet parody aan het praten toen Nils (die bij ons op school zit) langs kwam lopen.

9. Wat is je lievelingsdier?
Ik heb niet echt een lievelingsdier, maar ik vind sloths (luiaard) echt coole dieren. In de brugklas had ik een soort van olifanten-gekte-bui en ik verzamel(de) schildpadden. 

10. Wat staat er hoog op je verlanglijstje?
Ehm... Geen idee?

11. Mc Donalds of Burger king?
McDonalds is lekkerder, maar Burger King is goedkoper. Pas!

De vragen van Hanneke

1. Wie is jouw grootste inspiratiebron?
Pfffff... Ik heb werkelijk geen idee. Kan dat ook?

2. Wat is jouw favoriete makeup merk?
Ik ben geen make-up mens, dus ik ga voor essence, want dat is tenminste niet zo duur!

3. Welk paar schoenen wil je gigantisch graag hebben maar zijn buiten bereik van je portemonnee?
Aangezien mijn moeder, gelukkig, mijn schoenen betaalt, heb ik hier geen last van. Ik zou wel heel graag lita's willen, maar ik ben pas 14 dus ik denk dat dat een beetje raar zou staan.

4. Welke 2 dingen vind jij lekker bij elkaar om te eten maar zou voor andere mensen een super rare combinatie zijn?
Kipfilet met mayonaise (wel op een broodje natuurlijk)! In ieder geval, ik heb nog nooit van iemand anders gehoord dat die dat ook deed.

5. Wat is jouw ideale droombaan?
Ik heb nog werkelijk geen idee...

6. Hoe ziet jouw prince charming er uit?
Knap, maar niet te "swaggerboy-erig". Een beetje een hipster/indie jongen, zoals je die altijd op tumblr ziet. Stoer, maar ook heel lief.

7. Op welk lichaamsdeel ben jij het trotst?
Mijn ogen denk ik wel. Ik krijg er vaak complimentjes over, ook al weet ik niet wat ze nou eigenlijk zo mooi maakt.

8. Als jij een Disney figuur zou zijn, wie zou jij dan zijn?
Rapunzel! Ik weet niet waarom, maar ik herken mezelf er helemaal in!

9. Wat is jouw beauty secret?
Pffff... Zoals ik al zei: ik ben geen beauty-mens.

10. Wat is je favoriete film?
Alice in Wonderland! Zowel de nieuwe als de oude van Disney.

11. Met welk beautyproduct kan jij niet zonder?
Mascara. Dat is meestal ook de enige make-up die ik draag.

De vragen van Mandy Carolina

1. Wat is je favoriete make-up product ooit?
Dat is denk ik wel hetzelfde antwoord als de vorige vraag.

2. Wil je van bloggen je beroep maken?
Nee, want dan wordt het zo verplicht en is het geen hobby meer. Ik zou er best geld mee willen verdienen, maar mijn beroep, nee! Niks tegen de professionele bloggers, maar wie kijkt er nog naar een 40 jaar oude blogger? 

3. Zijn er factoren die je tegenhouden om te bloggen?
Eh nee, eigenlijk niet!

4. Ben je tevreden over je blog en hoe hij er uitziet?
Niet 100%, maar wel heel erg!

5. Heeft je blog je voordelen in je leven gegeven?
Ik heb er daardoor wel een hobby bij!

6. Noem je meest recente vakantiebestemming en was het leuk daar?
Dat was Vlieland in de herfstvakantie. Ik ga als heel mijn leven daar naartoe en het is altijd hartstikke leuk!

7. Wat is je lievelingskleur?
Pastel kleuren vind ik heel mooi en zwart ook.

8. Ben je ergens echt bang voor?
Spinnen. Ja heel erg origineel, maar ik vind ze gewoon heel eng met die enge poten. Bah!

9. Wat wil je na school gaan doen? En als je al klaar bent met school, heb je nu je ultieme droombaan?
Ik heb echt werkelijk geen idee.

10. Is er iets dat je aan jezelf wilt veranderen? (Lichamelijk en innerlijk!)
Mijn wenkbrauwen. Ik heb erg donkere wenkbrauwen en ik vind ze nooit mooi zitten.

11. Noem de camera die je het allerliefste wilt.
Een Nikon of Canon spiegelreflex!

De vragen van Maartje



1. Waarom ben je ooit begonnen met bloggen? Hoe kwam je op het idee?
Ik weet niet hoe ik ooit op het idee ben gekomen, maar ik blogde wel al veel langer. Ik had allemaal van die falende blogs die nergens over gingen. Dit is eigenlijk mijn eerste "goede" blog.

2. Laat je mooiste foto zien die je ooit voor een artikel hebt gemaakt.
Ik vind dit wel een mooie foto, maar het is niet de "mooiste" foto.



3. Als je iets won, wat zou dat dan zijn?
Geen idee. Om eerlijk te zijn begrijp ik de vraag niet helemaal...

4. Wat is je lieveling's eten? En waarom?
Pizza! Omdat ik me er gewoon helemaal klem in kan eten!

5. Als je 1 wens mocht doen voor je blog, wat zou dat dan zijn?
Dat ik een companion mag zijn van de doctor. Dit is Doctor-Who related, dus het kan zijn dat je het niet begrijpt.

6. Wat is jou stopwoordje? Waarom zeg jij dat zo vaak?
Tegenwoordig heb ik er geen, maar een aantal maanden geleden was dat "baas", gewoon omdat ik dat grappig vond.

7. Hoe denk jij dat de mensheid is ontstaan?
Op de manier van Darwin.

8. Wat zou je willen veranderen op bloggersgebied (aan je eigen blog of aan heel het bloggerwereldje)?
Ik heb echt geen idee!

9. Hoe ben je op de naam gekomen van je blog?
Het is een zin uit een liedje van Ed Sheeran, waar ik helemaal fan van ben.

10. Wat is/zijn jou favoriete boek(en)? En waarom?
Harry Potter! Gewoon omdat het mijn hele jeugd is!

11. Heb je wel eens gedacht aan stoppen met je blog? Zo ja, waarom eigenlijk?
Nee, gelukkig niet!

Het tweede deel komt binnenkort online!
Liefs, Hanne

0 comments:

Post a Comment

Thanks for your comment! You made my day ♡