Pages

Sunday 23 February 2014

Winactie: essence topcoat!

Jullie hadden het vast wel gezien, maar ik heb 50 volgers! (Onderhand al weer bijna 60) Om jullie, fantastische volgers, te bedanken was ik van plan om een winactie te organiseren. Ik ging gister naar de kruidvat en haalde daar dit leuke nagellakje. Een topcoat met zwarte en witte stippen, dat klonk leuk! Dus ik nam hem mee. Het is geen dure giveaway, maar het is wel wat! Lees verder om te zien wat je moet doen om kans te maken.




Wat moet je doen?
  • Mij volgen op Bloglovin
  • Bij de reacties een geldig e-mail adres invoeren
Hoe maak je meer kans?
  • Mij volgen via Google Friend Connect (+2)
  • Mijn pagina liken op facebook (+1)
  • Mij volgen op twitter (+1)
  • Tweeten: "Ik maak kans op een essence topcoat via @fromlovetolost !" (+3)
  • Mij volgen op instagram (+1)
Meld in de reacties ook wat je allemaal hebt gedaan! Let op! Ik bezorg alleen in BelgiĆ« en Nederland! Je kan meedoen t/m 9 maart.
Liefs, Hanne

0 comments:

Post a Comment

Thanks for your comment! You made my day ♡