Pages

Tuesday 25 February 2014

Talking with Hanne 250214

Het is vakantie! Eindelijk! Ook al was de vorige vakantie pas 7 weken geleden, was ik toch heel erg toe aan vakantie. De laatste weken op school waren verschrikkelijk. Vorig jaar kwamen we allemaal in opstand als we twee proefwerken op 1 dag hadden (omdat dat niet mag), maar nu nemen we niet eens de tijd meer om het te zeggen. We hadden sowieso elke dag wel een toets!




Gisteravond zou ik naar het concert van James Arthur gaan. Ik had er enorm veel zin in, maar toen ik net op de fiets wilde stappen zag ik op twitter, net op tijd, dat het concert werd afgelast. Dat hadden ze pas om 7 uur bekend gemaakt terwijl het concert al om 8 uur begon! Een vriendin van mij moest 1,5 rijden en toen ze er was bleek het dus niet door te gaan! Ik was echt heel boos, vooral omdat ik als ik niet naar het concert ging, ik met mijn vriendin mee zou gaan naar Duitsland. Iedereen kan ziek zijn, maar je kan het wel even wat eerder van te voren zeggen.

Ik ga niet op wintersport, dat doe ik nooit. Dat is wel vervelend, want veel vriendinnen zijn dan weg op wintersport. Maar ja, ik vermaak me wel achter mijn computer! Ook heb ik gister een nieuwe hobby ontdekt: radio maken. Natuurlijk niet professioneel hoor! Maar ik draai gewoon een aantal plaatjes en soms luistert er iemand mee en soms niet. Je kan even een kijkje nemen op de site.

Wat doen jullie deze vakantie? Of moet je alweer naar school?
Liefs, Hanne
P.S. Doe je al mee met mijn winactie?

0 comments:

Post a Comment

Thanks for your comment! You made my day ♡