Pages

Wednesday 5 February 2014

Nog een Liebster award!

Zoals je misschien al had gezien, was ik genomineerd voor een Liebster award. Ik vond dat echt hartstikke leuk en nomineerde daarna zelf Sharon. Sharon nomineerde mij daarna weer terug. Hartstikke leuk! 2 keer in 4 dagen worden genomineerd! Ik ben wel trots op mezelf! Het heeft ook weer een nadeel... Ik moet nu weer 11 feitjes over mezelf en en 11 vragen bedenken en dat is pittig moeilijk!



Voor de mensen die niet weten wat een Liebster award is: Bij een Liebster award word je getagd door iemand die jou 11 vragen stelt. Jij vertelt dan 11 facts over jezelf en beantwoordt de 11 vragen. Daarna maak je zelf 11 vragen die de bloggers die jij hebt getagd moeten gaan beantwoorden. De Liebster award gaat alleen rond bij bloggers met minder dan 200 volgers, want zoals de slogan al zegt: "Ontdek nieuwe blogs!".

11 facts about me
  1. Ik ben concert verslaafd en er staan nu ook 3 concerten op mijn planning. (One Direction, The 1975 en James Arthur)
  2. Ik geef mijn geld veel te snel uit.
  3. Ik heb een hekel aan Stromae. (Ja, dat kan tegenwoordig ook)
  4. Ik vind werken met HTML heel leuk en leer het ook steeds beter.
  5. Ik zeg Priemark en niet Praimark.
  6. Ik ben verslaafd aan shoppen.
  7. Mijn favoriete winkels zijn de H&M en de Urban Outfitters.
  8. Ik ben verliefd op Louis Tomlinson.
  9. Ik heb een broer van 16 jaar.
  10. Ik ben nog nooit in Londen geweest.
  11. Ik kan echt geen leuke feitjes meet voor mezelf bedenken.
The questions
1. Hoe kwam je er op om deze naam voor je blog te kiezen?
Ik ben een enorme fan van Ed Sheeran en in zijn liedje "Kiss me" zingt hij: "And I felt everything, from hate to love, from love to lost, from love to truth and I guess that's how I know you." Ik vond het wel een mooie tekst en besloot het daarom als titel te doen.

2. Wat maakt jouw blog anders dan de rest?
Tja... Ik heb niet zo'n speciale kledingstijl als de rest zoals jij Sharon. Ik ben mezelf en blog over wat ik zelf leuk vind. Ik doe niet wat elke blogger "hoort te doen", maar doe gewoon wat ik zelf wil.

3. Beschrijf jouw kledingstijl.
Ik heb dagen waarop ik lui ben en ik gewoon een simpel shirtje en een spijkerbroek aandoe, maar meestal let ik wel op wat ik aan doe. Mijn stijl zou ik beschrijven als skaterstijl. Ik ben van de stoere dingen, donkere kleuren en stoere boots, maar niet echt gothic of zo. Ik draag eigenlijk vooral wat ik zelf leuk vind en waar ik me fijn in voel.

4. Ga je naar events waar bloggers welkom zijn en/of werk je samen met bedrijven waarvan je hun producten mag beoordelen? Zo ja, welke?
Nee. Helaas niet, ik hoop dat die tijd nog wel komt!

5. Maak je een blogpost wanneer het je uitkomt of hou je je streng aan een schema?
Ik maak vooral posts wanneer het mezelf uitkomt, maar als ik veel tijd over heb schrijf ik alvast posts en plan ik die in met blogger. Daardoor kom ik bijna nooit in de stress en zit er meestal maximaal 2 dagen tussen 1 post.

6. Fashion of beauty?
Fashion, sowieso!
7. Welke blogger en/of vlogger volg jij het vaakst?
Oei... Dat is lastig... Ik denk dat ik dat niet weet, want ik vind heel erg veel blogs heel leuk.

8. Wat voor shopper ben jij? (vaak gaan shoppen en ook echt iets kopen, vaak window shopping en enkel hetgeen kopen dat je nodig hebt, online shoppen,...?)
Ik ga altijd met andere mensen naar de stad en omdat ik in Amsterdam woon ga ik best wel vaak de stad in.

9. Als je foto's of filmpjes maakt, wat gebruik je daarvoor?
Ik gebruik mijn Panasonic Lumix DMC-LX3 en heel soms ook mijn telefoon.

10. Weten je ouders dat je een blog hebt?
Mijn moeder wel en mijn vader volgens mij ook wel.

11. Vraag je wel eens hulp aan je vrienden met/voor je blog?
Bijna nooit. Ik vind het fijner om dingen zelf uit te zoeken.

Mijn vragen
1. Wat voor computer heb je?
2. Als alles voor een dag gratis was, wat en van welk merk zou je dan kopen?
3. Wat voor make-up doe jij elke dag op?
4. Waarom ben je ooit gaan bloggen?
5. Naar welke series kijk je?
6. Ben je obsessed met iets?
8. Hoeveel tijd besteed je aan bloggen?
9. Wat vind je het leukste aan bloggen?
10. Wat zijn je hobby's?
11. Een week geen make-up of 4 dagen dezelfde kleding dragen?

Ik nomineer...

Liefs, Hanne

0 comments:

Post a Comment

Thanks for your comment! You made my day ♡