Pages

Tuesday 4 February 2014

#bloggersboekje

Een vriendinnenboekje, wie heeft het niet gehad? Bij de leuke tag #bloggersboekje werkt het precies hetzelfde! En, wat vinden jullie van mijn prachtige selfies hieronder?





Naam: Hanne

Leeftijd: 14
Geboortedatum: 12-12-1999
Broers/zussen: broer Sjoerd (16)
Lengte: ongeveer 1.65. Ik weet het eigenlijk niet, want ik heb mezelf heel lang niet meer gemeten.
Klas: 2 gymnasium
Hobby’s: bloggen (surprise!), tekenen, schrijven, skateboarden
Favoriete schoolvak: Geen idee, ik heb geen bepaald vak wat ik het leukst vind.
Favoriete schrijver: J.K. Rowling
Favoriete TV programma: Wie is de mol
Favoriete serie: Doctor Who!
Favoriete film: Ehm... Geen idee... Ik denk Forrest Gump.
Favoriete eten: Pizza! Mjam mjam!
Ik ben goed in: Urenlang achter mijn laptop zitten!
Ik heb een hekel aan: Nike air max + legging als broek.
Droomberoep: Eh... Is het raar dat ik dit niet weet?
Wat zou je graag willen: Minder lesuren!
Favoriete blog: Geen idee, ik vind echt heel erg veel blogs leuk.
Favoriete blogonderwerp: Ehm... Ja, ik vind eigenlijk alles  wel leuk, maar als ik moest kiezen denk ik fashion.
Wat zou je graag willen bereiken met je blog: Mensen inspireren!
Bloggersdroom: Andere bloggers ontmoeten!
Wat is je grote bloggerstip: Kopieer geen dingen van anderen en doe je eigen ding. Er zijn geen regels op je eigen blog! 

Wat vonden jullie ervan?
Liefs, Hanne
P.S. Gastblogger worden? Klik dan hier!

0 comments:

Post a Comment

Thanks for your comment! You made my day ♡