Pages

Saturday 15 March 2014

De Disney Tag

De kenners weten dat ik een Disney gek ben en ik werd dus ook helemaal blij toen ik deze tag tegenkwam op de blog van Sharon! Ik heb hem meteen gedaan. Sorry voor de slechte kwaliteit van de foto hieronder. Ik heb hem gemaakt met mijn computer toen ik ziek in mijn bed zat en het was aardig donker in mijn kamer. Bah, ik haat ziek zijn.


Wat is je favoriete Disney film?
Dit is echt een hele lastige vraag! Het verandert bij mij wel bijna elke twee weken omdat ik elke twee weken wel weer een Disney film kijk. Op dit moment is het denk ik Alice in Wonderland. Ik heb de tekenfilm dit weekend nog gezien en het blijft een geweldige film!


Welke prins wil je zijn?
Ik zou hierbij denk ik niet voor een prins gaan uit de oude Disney films, want dat zijn allemaal Mister Perfect's. Ik denk dat ik dan ga voor Kristoff uit Frozen. Ik vind hem gewoon heel cool! Mijn tweede keus zou gaan naar Simba (want ja, hij is ook een prins) omdat ik vroeger helemaal gek van hem was.

Welke prinses wil je zijn?
Nogmaals ga ik niet voor de prinsessen uit de oudere films. Het zijn allemaal van die meisjes-meisjes en zo ben ik niet. Dan ga ik denk ik voor Merida van Brave, ik vind haar echt heel stoer! Ook Rapunzel vind ik heel leuk.


Op welk karakter lijk jij het meest?
Ik denk dat ik wel een beetje lijk op Rapunzel of Anna (van Frozen). Ze zijn beiden een beetje onhandig, maar vooral willen ze de dingen zelf doen. Ze hebben geen man nodig! (Natuurlijk komt die man uiteindelijk wel omdat het mislukt, haha!)

Wat is je favoriete liedje?
Ik weet het niet... Laat ik eens lekker onorigineel doen: op dit moment luister ik vaak naar Let it go. Niet de versie van Demi Lovato, maar de originele van Idina Menzel.


Wat is je favoriete Disney park?
Ik ben alleen in Disneyland Parijs geweest, dus dan kies ik daarvoor. Ik was iets van 8 of 9 toen ik daar was en ik vond het helemaal geweldig. Daar heb ik ook de knuffel van die foto boven vandaan. Ik zou echt heel graag nog een keertje willen, maar het is echt reteduur. (55 euro voor kinderen!)

Welke van de originele figuren is je favoriet?
Dan ga ik wel voor Donald Duck. Ik heb als sinds mijn 7e een abonnement op de Donald Duck (ik ben zelfs een keer brief van de week geweest!) en ik vind hem toch wel heel cool!

Iedereen is vrij om de tag over te nemen!
Liefs, Hanne

0 comments:

Post a Comment

Thanks for your comment! You made my day ♡