Pages

Saturday 22 March 2014

Fashion inspiration // Tie-dye

Ik heb nog niet zoveel enquêtes binnen, ik vind het heel fijn als je de enquete nog even wilt invullen. Het kost maar 1 minuutje en je kan het hier doen. Van de resultaten die ik binnenkreeg bleek dat veel mensen graag meer ootd's willen zien. Helaas lukt het mij niet om vaker outfitfoto's te nemen. Maar ik heb wel iets anders voor jullie! Vanaf nu heb ik een soort artikel: fashion inspiration. Hierin vertel ik over fashion die ik op dit moment erg leuk vind. Deze keer: tie-dye! (Sorry, dit artikel had eigenlijk gisteren online moeten staan, maar ik had toen helemaal geen tijd)




Ik ben helemaal gek van tie-dye. Door de kleuren wordt je outfit net wat leuker en aparter. Het doet me denken aan de hippie tijd en dat vind ik altijd wel leuk. Tie-dye kan je ook gemakkelijk zelf doen. Je moet een propje maken van het kledingstuk, dan doe je er allemaal touwtjes strak om en dan moet je hem een tijdje in een verfbad houden. Als je de touwtjes later losmaakt heb je een tie-dye shirt!


Je kan tie-dye op verschillende manieren combineren. Zo is de outfit hierboven vrolijk, maar ook stoer. Hieronder zie je dat je het ook heel stoer of juist heel schattig. Zelf heb ik ook een tie-dye shirt. De foto's daarvan kan je hier terugvinden. 

Bron                                                         Bron

Wat vinden jullie van tie-dye?
Liefs, Hanne

0 comments:

Post a Comment

Thanks for your comment! You made my day ♡