Pages

Tuesday 25 March 2014

// Concert The 1975 //

Mensen die mijn blog al wat langer volgen weten dat ik een enorme fan van The 1975. Zij zijn voor mij net zoiets als One Direction voor veel meisjes is. Ik was de hele dag al heel excited voor het concert! Het was uiteindelijk echt helemaal geweldig! De foto's zijn vooral van Matty (de zanger) en Ross (de basgitarist) omdat we George (de drummer) en Adam (de gitarist) net niet goed op de foto's konden krijgen. (foto's genomen met mijn Sony Xperia U of de iPhone van mijn vriendin)



We kwamen best vroeg aan bij Paradiso, maar toch stond er al een enorme rij. Dat was wel jammer, want we hadden gehoopt dat we in het midden vooraan konden staan als we heel vroeg gingen. In de rij ontmoetten we 2 hele leuke meisjes waar we gezellig mee in de rij konden staan. Dat was dan toch nog wel weer leuk!



We hadden geluk dat we bij onze kaartjes ook al lidmaatschappen voor paradiso hadden gekocht, daardoor konden we aan het eind eerder doorlopen. Toen we binnen waren ging ik de jassen wegbrengen, terwijl mijn vriendin al snel een plaatsje bezet nam. Het was ons uiteindelijk nog wel gelukt om helemaal vooraan (ook echt helemaal vooraan, ik kon het podium aanraken) te komen. Niet in het midden, maar helemaal rechts. Dat was niet erg want we stonden wel gewoon helemaal voor!




(deze foto is NIET ingezoomd!)

Eerst kwam het voorprogramma. Ik wilde me totaal laten verassen en had dus nog helemaal niet gekeken wie er zouden komen. Het was een Nederlandse band (ze zongen wel Engels). De naam was Project Bongo en ze waren echt heel leuk! Ik heb er weer een nieuwe band bij! Ik zwaaide ook naar de piano-gast van hierboven en hij zwaaide terug! (ik ben de enige die daar om kan fangirlen)





Toen begon het hoofdprogramma eindelijk. Het was echt helemaal geweldig! Dit was zonder twijfel een van de beste avonden van mijn leven. Ross stond echt 1,5 meter voor, dat was zo geweldig! Ook George lachte naar me (AAAAH FANGIRLEN). We hadden heel veel foto's gemaakt, maar ik heb de leukste eruit gekozen. Enjoy!







Nog iets geweldigs: aan het eind kreeg ik het waterflesje van George! Ik ga dat flesje dus echt nooit meer weggooien!



Aan het eind kon je ook nog op de foto met Project Bongo. We vroegen aan de gitarist (die middelste met het lange haar) of we aan zijn haar mochten zitten. Hij moest lachen en zei dat het mocht. Conclusie: gebruik andrelon! Daarna gingen we nog met ze op de foto!




Het was echt helemaal geweldig!
Liefs, Hanne

0 comments:

Post a Comment

Thanks for your comment! You made my day ♡