Pages

Thursday 27 March 2014

Tumblr!

Tumblr. Wie heeft het tegenwoordig niet? Van fandoms tot grunge tot girly. Het gaat werkelijk alle kanten op. Vorig jaar had ik zo'n standaard girly tumblr, maar daar moest ik toch echt vanaf. Nu ben ik verder gegaan met twee tumblrs die totaal verschillend zijn: een grunge tumblr en een multifandom tumblr.




Ik begon eerst met mijn grunge tumblr. Oorspronkelijk was het meer indie, zoals je ook aan de naam kan zien. Langzaam veranderde het in indie grunge, maar nu is het vooral grunge.

Mijn multifandom blog! Hier kan je me helemaal los zien gaan en fangirlen om Sherlock, Doctor Who en Supernatural. Voor de meer aparte kant van mijn leven.

Laat ook je tumblr hier achter!
Liefs, Hanne

0 comments:

Post a Comment

Thanks for your comment! You made my day ♡