Pages

Tuesday 1 April 2014

Gastbloggers gezocht!

Hey! Eerst even sorry dat er dit weekend geen bericht online kwam. Ik had het de laatste tijd erg druk met school. Nu gelukkig niet meer!
Heb je er altijd al van gedroomd om leuke dingen te schrijven, maar wil je niet zelf een blog beginnen? Of wil je gewoon graag leuke dingen plaatsen op andermans blog? Ik ben nu op zoek naar nieuwe gastbloggers om samen met Sharon te gaan gastbloggen! Lees verder om te zien hoe je kans kan maken.




Wat houdt gastblogger zijn precies in?
Als gastblogger schrijf je dingen op mijn blog. Ik zoek 1 gastblogger, zodat er om de week een bericht van een gastblogger is. Als gastblogger heb je dus twee weken de tijd voor een artikel. Een gastblogger kan over van alles schrijven. Ik maak een soort van "rooster" waarin je kan zien wanneer je een bericht klaar moet hebben. Je maakt een bericht via word of je typt hem gewoon in de mail en je mailt hem naar mij. Ik plaats hem daarna later op mijn blog.

Wat zoek ik?
Ik zoek 1 persoen die allebei een onderwerp hebben waar ze over bloggen. Bijvoorbeeld fashion, beauty, diy, boeken, alles kan. Als je blogt over fashion betekent dat niet dat je je hele leuke nail art diy mag laten zien. Het is gewoon meer om een beetje een beeld te hebben waar je vooral over gaat bloggen.

Hoe maak je kans om gastblogger te worden?
Het enige wat je moet doen is het formuliertje hieronder in te vullen en het naar hanne.l.bosma@gmail.com te sturen.

Naam:
Leeftijd:
In welke categorie wil je gaan bloggen:
Heb je zelf een blog:
Een leuk (kort), zelfgeschreven artikel. Mag van je blog zijn, maar mag ook nieuw zijn:

Liefs, Hanne

0 comments:

Post a Comment

Thanks for your comment! You made my day ♡