Pages

Thursday 3 April 2014

Fashion inspiration // dungarees

Het weer knapt weer op en de korte broekjes gaan weer aan. Maar ook dungarees (tuinbroekjes) zijn weer helemaal in en steeds meer mensen dragen ze. Ik ben er zelf helemaal gek van en jij?




Met de korte dungarees creëer je meestal meer de nonchalante look wat ik altijd wel leuk vind. Het lijkt een beetje alsof je zomaar wat uit de kast hebt getrokken, terwijl je er toch heel leuk uitziet! Ik moet eerlijk toegeven dat dit een grote lofzang voor dungarees wordt omdat ik ze hartstikke leuk vind. Hahahaha!


Met lange dungarees creëer je dan juist weer heel erg een look waarbij je echt goed hebt opgelet hoe je eruit ziet. Zelf geef ik de voorkeur aan korte dungarees, maar ik vind lange ook heel leuk. Daarmee ben je toch wel meer de fashionista en het ziet er weer een beetje anders uit.


Wat vinden jullie van dungarees?
Liefs, Hanne

0 comments:

Post a Comment

Thanks for your comment! You made my day ♡