Pages

Saturday 5 April 2014

ootd: casual with green sparkles

Het weer was weer mooi weer dit weekend en ik vond het wel tijd om weer eens een outfit te posten. Ook al had ik vandaag niet zo'n speciale outfit aan, besloot ik toch er met mijn skateboard op uit te trekken. Mijn outfit was simpel, met een paar kleine groene accentjes. Het blijft raar om in je eentje outfitfoto's te nemen omdat mensen je altijd raar aankijken, maar de foto's zijn gelukkig wel goed gelukt!


Shirt H&M || Dungarees Primark || Boots Dr. Martens || Zonnebril Stereo || Horloge Swatch || Cruiser Stereo


Hier nog even een kleine update: Zoals je misschien wel al had gezien staat er nu onder mijn logo "Persoonlijke fashion blog" in plaats van dat er eerst "Persoonlijke fashion, beauty en lifestyle blog" stond. Ik heb hiervoor gekozen omdat ik eigenlijk bijna nooit beauty en lifestyle dingen plaatste en ik me de laatste tijd ook meer met fashion bezig houd op mijn blog. Dat betekent niet dat ik nu opeens heel andere berichten ga plaatsen. Misschien komt er af en toe nog wel wat beauty doorheen, maar ik wil me toch meer fashion centraal zetten!

Wat vind jij van mijn outfit?
Liefs, Hanne

0 comments:

Post a Comment

Thanks for your comment! You made my day ♡