Pages

Wednesday 9 April 2014

Common White Girl tag

Ik ben niet bepaald het typische meisje, maar toen ik deze tag tegenkwam op verschillende blogs moest ik hem toch wel doen. Laten we eens kijken wat voor typical white girl ik ben!


Wat is je favoriete Starbuck drankje?
Ik ga dan denk ik voor de caramel frappuchino. Die vind ik heel lekker. Om eerlijk te zijn ken ik niet zo veel verschillende drankjes...

Hoelang duurt het voordat je klaar bent in de ochtend?
Ik ben verschrikkelijk snel. Ik sta om 5 over 7 op en ben om kwart voor 8 klaar. Het is bij mij zo ingepland dat ik altijd precies genoeg tijd heb. Ik ben namelijk echt geen ochtendmens.

Hoeveel selfies maak je op een dag?
Gemiddeld 0. Ik hou niet van selfies omdat ik er gewoon altijd raar opsta. Wel wissel ik gekke selfies met mijn vriendinnen uit. Maar eh... Daar krijg je geen voorbeeld van!

Hoeveel instagram followers en foto's heb je?
Op dit moment 232 waar ik best blij mee ben! Ik doe erg veel met instagram, dus hoe meer volgers, hoe leuker! Volg je me al?

Zeg je weleens LOL of OMG hardop?
Ik zeg soms wel eens LOL, maar dat is meer sarcastisch als iemand een slechte grap maakt. Ik zeg niet OMG, maar oh mijn god en soms oh my god.

Draag je kledingstukken wel eens vaker dan een keer?
Gaat het hier over wassen of weggooien? Ik draag mijn  kleding wel een aantal keer voordat ik het in de was doe.

Ben je racistisch?
Nee.

Instagram, twitter of tumblr?
Twitter valt meteen af, want daar zit ik echt nooit op! Dan wordt het de strijd tussen tumblr en instagram, waar ik beiden veel op zit. Zowel mijn instagram als mij tumblr zijn niet echt "common white girl". Ik denk dat ik ga voor instagram, want daar besteed ik nog net iets meer tijd op.

Wat doe je het grootste deel van je tijd?
Bloggen, op school zijn, online zijn en tekenen.
Wie zijn jouw favoriete youtubers?
Om eerlijk te zijn volg ik niet echt veel youtubers. Al helemaal niet echt bekenden. Als ik voor een bekende moet gaan denk ik de Kelvlog, want die vind ik wel grappig.

Hoe vaak doe jij je nagels?
Niet mega vaak. Ik denk eens in de 2 weken. Ik doe het eigenlijk alleen als ik me verveel.

Ben jij een shop-a-holic?
JA! Ik hou echt te veel van shoppen. Ten eerste is het altijd gezellig en nieuwe kleding is ook altijd leuk. Kan je leuk weer nieuwe setjes maken!

Maak je een foto van je eten voordat je het opeet?
Eh... Nee. Waarom zou ik?
Draag je elke dag make-up?
Nee. Meestal ben ik te lui en doe ik alleen maar wat mascara, maar dat mag je niet echt meetellen als "make-up".

Hoe stijl jij je haar meestal?
Borstel erdoorheen en dan zit mijn haar eigenlijk al meteen goed.

Zie jij er altijd "presentable" uit?
Nee zeker niet! Ik loop vaak in mijn pyjama door het huis, dat zit zo lekker!

Niet echt een common white girl he? Neem gerust de tag over!
Liefs, Hanne

0 comments:

Post a Comment

Thanks for your comment! You made my day ♡