Pages

Friday 11 April 2014

TMI tag: too much information

Niet benieuwd in informatie over mij? Lees dan niet verder, want hier komen 50 korte vragen over mezelf. Pas op voor deze overdosis Hanne!


1. Wat draag je?

Op dit moment draag ik een rode sweather, een grijze broek en mijn rode docs.

2. Ben je wel eens verliefd geweest?
Jazeker hahaha.

3. Heb je wel eens een vervelende break-up gehad?
Ja, maar dat ga ik niet hier uitleggen, want dat is dan iets TE persoonlijk.

4. Hoe lang ben je?
Ik ben 1.67

5. Hoeveel weeg je?
Ik weeg 50 kg.

6. Heb je tattoo’s?
Nee, maar als ik ouder ben wil ik er wel graag een.

7. Heb je piercings?
Nee, alleen gaatjes in mijn oren.

8. OTP?
Larry, Destiel, Tenrose, Johnlock en zo kan ik nog wel even doorgaan...

9. Wat is je favoriete fictieve TV koppel?
Destiel (Dean & Castiel van Supernatural) en Johnlock (John Watson & Sherlock Holmes van Sherlock) ook al hebben ze niet ECHT iets.


10. Wat is je favoriete serie?
Doctor Who, Sherlock, Supernatural en Once Upon a Time. Ja sorry, ik kan niet kiezen!



11. Wat is je favoriete band?
The 1975!


12. Wat mis je?

Poen, poen, poen. Ik heb het niet...

13. Wat is je favoriete liedje?
Op dit moment nicotine van Panic! at the disco.

14. Hoe oud ben je?
14 jaar.

15. Wat is je sterrenbeeld?
Boogschutter

16. Kwaliteit of eigenschap die ik zoek in een partner
Aardig, grappig, stoer en vooral lief!

17. Wat is je favoriete quote?
Ik ben niet zo'n quote persoon...

18. Wat is je favoriete acteur?
Oke hier komt een lang lijstje: Matt Smith, David Tennant, Benedict Cumberbatch, Martin Freeman, Jared Padelecki, Misha Collins en Jensen Ackles.


19. Wat is je favoriete kleur?
Zwart & blauw.

20. Harde muziek of zachte muziek?
Zacht. Ik heb vaak in-ear oortjes dus dan hoor ik sowieso al niks.

21. Waar ga je naartoe als je verdrietig bent?
Mijn kamer.

22. Hoe lang douche je?
5 tot 10 minuten.

23. Hoe lang doe je erover om je klaar te maken in de ochtend?
Inclusief ontbijten 40 minuten.

24. Ben je ooit in een fysiek gevecht geraakt?
Nee.

25. Wat is een turn-on?
Mooi haar en een mooi gezicht.

26. Wat vind je een afknapper?
Heel erg behaarde mannen.

27. Wat is de reden waarom je een blog bent gestart?
Ik houd erg van schrijven en wilde altijd al graag een eigen blog.

28. Heb je angsten?
Nee, eigenlijk niet.

29. Wat heeft je voor het laatst aan het huilen gemaakt?
Ik heb werkelijk geen idee. Dat onthoud ik niet.

30. Wat was de laatste keer dat je zei dat je van iemand houdt?
Vandaag nog tegen mijn moeder.

31. Wat is de betekenis achter de naam van je blog?
Het is een stukje songtekst van Ed Sheeran.

32. Wat is het laatste boek dat je hebt gelezen?
Lord of The Rings: het reisgenootschap. Ik heb de hobbit al uit en ben nu bezig met de rest van de serie!


33. Wat is de laatste serie die je hebt gezien?
Ik denk Supernatural.

34. Wie is de laatste persoon waarmee je hebt gepraat?
Mijn moeder.

35. Wat is de relatie tussen jou en de laatste persoon die je een bericht hebt gestuurd?
Dat was mijn vriendin hahaha!

36. Wat is je favoriete eten?
Pizza! Toevallig eet ik dat vandaag!

37. Waar wil je nog graag naar toe?
Engeland, Griekenland en nog wel wat landen.

38. De laatste plaats waar je was?
Nu ben ik thuis. Daarvoor was ik in de bijenkorf.

39. Heb je een crush?
Geen real life crush, helaas.

40. Wat was de laatste keer dat je iemand hebt gekust?
Echt zoenen? Ik denk toen ik in groep 8 zat, maar dat was toch meer een kusje.

41. Wat was de laatste keer dat je je beledigd voelde?
Geen idee.

42. Wat is je favoriete smaak in snoepjes?
Drop!

43. Welke instrumenten speel je?
Geen een. Ik heb blokfuit gespeeld en soms speel ik wel eens gitaar of piano.

44. Wat is je favoriete sieraad?
Ik denk kettingen.



45. Wat is de laatste sport die je hebt gedaan?
Hardlopen.

46. Wat is het laatste liedje dat je hebt gezongen?
Icarus van Bastille.

47. Wat is je favoriete openingszin?
"Yo."

48. Heb je die openingzin wel eens gebruikt?
Ja.

49. Wat is de laatste keer dat je hebt gechillt?
Dinsdag.

50. Wie geef je de tag door?
Iedereen die hem wil doen!

Heb jij hem echt helemaal doorgelezen? Knap!
Liefs, Hanne

0 comments:

Post a Comment

Thanks for your comment! You made my day ♡