Pages

Monday 14 April 2014

De nieuwe gastblogger!

Een tijdje geleden was ik weer opzoek naar een nieuwe gastblogger. Daarna kreeg ik een aantal mailtjes terug. Uit die mailtjes heb ik 1 iemand gekozen. Lees verder om erachter te komen wie het is!






En de gastblogger is geworden......

Sophia van ILOVEFASHIONDAILY! Hieronder komt een artikel waar Sophia zich voorstelt!

Hi young ladies! Mijn naam is Sophia, het hoofd achter ILOVEFASHIONDAILY. Wat ben ik blij dat ik mijn eerste gast post mag schrijven voor From Love To Lost.

Leeftijd: 16 jaar

Hobby’s: Tekenen, schrijven, mode, muziek

Stijl: Urban, boho, girly

Reden tot bloggen: De combinatie voor mijn liefde voor schrijven en mode en hiermee andere mensen te inspireren. Verder doe ik de opleiding Marketing & Combinatie (wat ik ontzettend leuk vind) en pas alles wat ik leer toe op de site van ILOVEFD

ILOVEFD is hier om jonge meiden te inspireren en te begeleiden op modegebied. Het gaat allemaal om Simplicity, accessibility en fun. Wat je draagt is wie je bent!

Kijk jij al uit naar het gastblogger artikel van Sophia?
Liefs, Hanne (en Sophia)

0 comments:

Post a Comment

Thanks for your comment! You made my day ♡