Pages

Saturday 24 May 2014

Mijn favoriete muziek atm

Ik ben echt extreem verslaafd aan muziek. Om de zoveel tijd ontdek ik weer een nieuwe artiest en ben ik daar helemaal fan van. Ik vind het altijd leuk om over muziek te lezen omdat ik zo weer nieuwe bands/artiesten ontdek. Hopelijk jullie ook! Lees verder om over een wilde greep van mijn favoriete muziek te lezen!




Project Bongo


Deze Nederlandse band leerde ik kennen toen ik naar het concert van The 1975 ging. Zij waren namelijk het voorprogramma. Aangezien ze nog niet zo groot zijn kan ik met zekerheid zeggen dat ik en mijn vriendin hun grootste fans zijn. In onze collectie: een foto met de band, hun ep, een instagram like van de band, de zanger, de basgitarist en de pianist en een instagram direct bericht met de basgitarist. Mijn favoriete nummer van hen is toch wel Dancing Monkey.




Sky Ferreira


Sky Ferreira leerde ik kennen door mijn vriendin. Ik was meteen fan! Haar muziek sprak mij heel erg aan. Behalve dat ze een zangeres is, is ze ook model. Het is lastig kiezen, maar op dit moment vind ik I blame myself wel erg leuk liedje.


Two Door Cinema Club


Eigenlijk kende ik ze al heel lang bestaan. Mijn moeder luisterde er vroeger wel eens naar, maar de laatste tijd ben ik ook weer wat meer naar hen aan het luisteren omdat hun muziek gewoon heel goed is! Misschien een beetje standaard, maar mijn favoriete nummer blijft What You Know.




Panic! At The Disco

Een geweldige band dit! Ik ben er al een tijdje fan van en ik vind ze echt heel geweldig. Ik luister de laatste tijd eigenlijk vooral naar hen. Mijn favoriete liedje op dit moment is This Is Gospel.




Fall Out Boy


Ook Fall Out Boy is gewoon een geweldige band. Niks aan toe te voegen! Mijn favoriete nummer is op dit moment My Songs Know What You Did In The Dark (Light Em Up).




The Pretty Reckless


Deze band zag je donderdag ook al langskomen. De rockband met leadzangeres Taylor Momsen. Je moet er van houden, maar ik ben fan! Mijn favoriete nummer is denk ik Going To Hell.


Waar zijn jullie fan van?
Liefs, Hanne

0 comments:

Post a Comment

Thanks for your comment! You made my day ♡