Pages

Thursday 22 May 2014

Stijlicoon // Taylor Momsen

Ik hou van serie posts. Vroeger had ik hier Yes or No en CD van de week. Nu heb ik fashion inspiration en Hanne heart it (die ik trouwens al een tijdje niet meer heb gedaan). Als ik geen inspiratie heb voor een nieuwe post komen deze series altijd van pas! Daarom vanaf nu een nieuwe serie: Stijlicoon. Geweldige mensen met een geweldige stijl! Een Taylor Momsen heeft de eer om als eerste te gaan!




Lichtblond, bijna wit haar en veel zwarte make-up kan je Taylor Momsen vaak aan herkennen. Waarschijnlijk kennen veel mensen haar nog als Jenny Humphrey van de serie Gossip Girl, maar ze is ook de zangeres van de rockband The Pretty Reckless. Ik vind het zelf een geweldige band, maar je moet er van houden.


Ik ben eigenlijk al heel lang fan van haar. Al sinds ik Gossip Girl keek ben ik helemaal weg van haar. Haar stijl valt wel onder het kopje grunge, wat ik ook een geweldige stijl vind. Verder vind ik The Pretty Reckless ook een hele gave band.


Wat vinden jullie van Taylor Momsen?
Liefs, Hanne

0 comments:

Post a Comment

Thanks for your comment! You made my day ♡