Pages

Friday 2 May 2014

Zomer in Amsterdam ft. Brechtje

Het was weer heerlijk weer hier! Toevallig had ik die dag met Brechtje afgesproken. Een "bloggersmeeting" mag je het niet echt noemen aangezien we elkaar gewoon kennen van school. We zouden eigenlijk in het Vondelpark gaan cruisen, maar uiteindelijk kwamen we toch ergens anders terecht!





We hadden afgesproken bij de Starbucks en het was best bijzonder, want ze schreven voor de eerste keer mijn naam goed! Bij Brechtje ging het bijna goed!


Met onze skateboards in de glijbaan! Misschien een beetje raar, maar ja...


Het was zo heet en we waren wel toe aan wat te drinken, dus we besloten om naar het museumplein te gaan om daar wat te halen bij de Albert Heijn. We kochten snel een pak met 12 ijsjes van de euroshopper, 2 blikjes euroshopper cola en een Elle. Daarna zijn we bovenop de heuvel gaan zitten (zie eerste plaatje) en hebben we lekker met een Elle erbij lekker onze ijsjes opgegeten.


We maakten nog even snel een rondje naar het museumplein (waar we ondertussen raar werden nagekeken door mensen) en we hebben nog wat outfitfoto's genomen.


Daarna zijn we nog weer terug gegaan naar het Vondelpark omdat we nog wat outfitfoto's wilden nemen. Die komen later online!


Ik kon me niet inhouden en begon een bloemenkrans te maken. Hij was best goed gelukt, al zeg ik het zelf!


Het was super gezellig!
Liefs, Hanne

0 comments:

Post a Comment

Thanks for your comment! You made my day ♡