Pages

Friday 27 June 2014

Ootd: Riot Van

Ik hou van deze outfit! Mijn favoriete truitje en mijn favoriete schoenen maken hem tot een van mijn favoriete outfits. I
k verveelde me, dus ging ik outfitfoto's nemen. Ook al was het heel licht in de kamer, ik flitste toch de foto in. Dat gaf namelijk een apart effect, waardoor ik meer uit de foto lijk te springen (door de hele kleine schaduw achter me). Ook vind ik de kleuren heel leuk. Wit van de muur zie je terug op mijn truitje. Het zwart van de grond en de gordijnen zie je terug op mijn broek (en schoenen) en het bruin van de vloer en het krukje zie je terug in mijn haar.







Truitje Vintage || Broek H&M || Schoenen H&M

Wat vinden jullie van mijn outfit?
Liefs, Hanne

0 comments:

Post a Comment

Thanks for your comment! You made my day ♡