Pages

Monday 30 June 2014

Persoonlijke update

Altijd leuk om weer een beetje over mezelf te vertellen! Vandaar deze persoonlijke update, om even wat te vertellen over wat ik de laatste tijd heb gedaan.




Vorige week vrijdag was mijn toetsweek dan eindelijk voorbij! Nog 2 weken waarin ik alleen maar af en toe naar school moet voor sportdag, boeken inleveren, toetsen ophalen etc. Zaterdag begint de vakantie dan ook officieel en die dag ga ik ook meteen op vakantie voor 2 weken! Ik kan niet wachten om naar Spanje te gaan.

Dit weekend kwam mijn vriendin logeren. Op de skateboards gingen we naar de lama die een kwartiertje van mijn huis woont. Een hele belevenis, al zeg ik het zelf.




De dag erna ging ik met mijn vriendin en een aantal andere vriendinnen naar het elle festival. In hartje Amsterdam hadden allemaal bedrijven speciale dingen die je kon doen als je een elle festival kaartje had. Wij hadden een camera geleend bij olympus playground en gingen daarna in de stad foto's nemen. Voor de opdracht moest je "streetstyle" foto's maken. Alvast een voorproefje hier!
Daarna gingen we weer terug naar de playground waar we ook nog een aantal leuke foto's hadden gemaakt.








2 comments:

  1. Jullie hebben leuke foto's gemaakt!

    ReplyDelete
  2. Wat leuk allemaal en leuke foto's!
    Liefs
    http://quellyane.wordpress.com/

    ReplyDelete

Thanks for your comment! You made my day ♡