Pages

Monday 7 July 2014

Fashion inspiration // jelly shoes


Je ziet ze tegenwoordig steeds vaker: Jelly shoes. De vrolijk gekleurde "waterschoentjes" zijn helemaal in. Maar je hebt ze niet alleen in waterschoentjes vorm; Topshop heeft al jelly shoes uitgebracht in de vorm van boots!




Sommige jelly shoes vind ik spuuglelijk en op andere ben ik gewoon verliefd. Over het algemeen vind ik juju's (die zie je hierboven) het leukst. Die zijn simpel, maar toch in elke kleur van de regenboog verkrijgbaar. Je kan die ook bij de urban outfitters kopen.


Over het algemeen zijn jelly shoes niet duur voor rond de 30 euro kan je ze halen bij de urban outfitters, river island of online. Wil je ze toch goedkoper scoren? Neem eens een kijkje in een vintage winkel! In vintage ketens zoals Episode en Zipper (in Amsterdam te vinden) kom je ze vaak tegen in alle kleuren en helemaal niet duur!


Zelf wil ik ze echt heel graag, maar ik denk niet dat dat er nog in zit. Mijn moeder betaalt namelijk mijn schoenen, wat ook betekent dat mijn moeder ze leuk moet vinden. En of mijn moeder nou zo'n fan is van "waterschoentjes" weet ik nog niet. Misschien vindt ze een paar simpele juju's wel leuk...

amyvalentine.co.uk

Jelly shoes

Wat vind jij van jelly shoes of heb je ze al?


1 comments:

  1. Eerst vond ik ze echt spuuglelijk, maar ik begin ze steeds leuker te vinden!

    ReplyDelete

Thanks for your comment! You made my day ♡