Pages

Saturday 5 July 2014

Tag: confidental closet

VAKANTIE! Op het moment dat dit artikel online komt zit ik in de auto naar Spanje. Ik heb er zo veel zin in! Als ik terug ben ga ik er zeker wat over vertellen hier op mijn blog hoor! Er komen ook gewoon artikelen online deze 2 weken. Ik ben zo slim geweest om die in te plannen. Nou ja... Slim... Ik ben nu nog even op het laatste moment heeeeeeel veel artikelen aan het schrijven.


Wat is het oudste item in je kast?
Ik weet het niet precies. Ik denk een wit topje met verfvlekken. Ik heb hem 2,5 jaar geleden gekocht, maar toen was hij eigenlijk nog veel te groot. Onderhand wordt hij al bijna te klein!

Wat is het nieuwste item in je garderobe?
Dat is een zwart wit gestreept jurkje van de H&M. Wij hebben sinds een tijdje geleden een kleine H&M in het winkelcentrum vlak bij mijn huis. Hij is niet echt groot, maar wel handig als je even snel een shirtje of zoiets moet hebben (hoef ik toch niet meer het centrum van Amsterdam iets te fietsen!). Ik ging daar deze week sneakersokken kopen en toen zag ik dat jurkje. Ik moest hem wel meenemen!


Wat is het duurste item in je garderobe?
Als schoenen meetellen zijn dat mijn docs van 140 euro. Qua kleding denk ik dat mijn levi's spijkerjasje het duurst is, maar ik zal het nooit zeker weten omdat ik hem heel goedkoop (5 euro!!!!) op de IJhallen heb gekocht. En ik heb het nog gecheckt; hij is helemaal echt!

Wat is het goedkoopste item in je garderobe?
Hmmm... Ik weet het niet zeker, waarschijnlijk een shirtje van de primark, maar ik weet niet meer precies zeker hoeveel die nou kostte.


Wat is je mooiste koopje geweest?
Mijn levi's jasje waar ik net ook over vertelde! Ik ben er echt helemaal verliefd op! Ik wilde al heel graag een oversized jasje, maar ik kon nergens een mooie (goedkope) vinden en ik wilde zo graag een levi's jasje, maar levi's is zo'n duur merk. Ik ben helemaal onafscheidelijk van mijn jasje!

Wat is je grootste miskoop geweest?
Een aantal jaar geleden had ik een gebloemd rokje gekocht. Het model was gewoon heel lelijk en hij was nergens mee te combineren. Ik heb hem maar 2 keer aangehad. Gelukkig betaalde mijn moeder mijn kleding toen nog.


Wat is je favoriete item in je kast?
Op dit moment is dat mijn levi's jasje en een skaterdress met een tropisch printje. Ze zijn zo leuk!

1 comments:

Thanks for your comment! You made my day ♡