Pages

Thursday 17 July 2014

Favoriete bloggers #2

Wie zijn mijn favoriete bloggers? Klik op lees verder om weer wat nieuwe bloggers te ontdekken! Klik op de logo's om naar de sites te gaan.





We beginnen met dot van Isabel. Een blog aansluitend op het youtube account van Isabel, ook een van mijn favoriete kanalen. Haar blog valt niet in een bepaald hokje ze blogt over van alles, maar vooral fotografie en fashion. Isabel is een van de weinige bloggers waar ik ook contact mee heb.



Dit is een van de eerste blogs die ik volgde en ook een van mijn eerste favorieten. De meeste van mijn ouder favorieten volg ik al niet meer. Ik vind ze niet leuk genoeg meer of de artikelen zijn niet interessant. Maar na al die tijd volg is nog steeds de blog van Charlotte! Ze blogt over van alles, van fashion tot diy tot persoonlijke dingen. Ik ben een fan!


De blog van Allicia volg ik nu ook al een hele tijd en hij is nog steeds leuk! De originele outfits van Allicia zijn nog steeds hartstikke leuk. Ik heb er eigenlijk niks aan toe te voegen!


Wat is jouw favoriete blog?

1 comments:

  1. Hey Hanne!
    Superbedankt voor het schrijven over mn blog! Ik zit hier met een enorme lach op me gezicht dit te lezen :) Have a nice day! x :)

    ReplyDelete

Thanks for your comment! You made my day ♡