Pages

Wednesday 23 July 2014

Gastblogger gezocht!

Heb je er altijd al van gedroomd om leuke dingen te schrijven, maar wil je niet zelf een blog beginnen? Of wil je gewoon graag leuke dingen plaatsen op andermans blog? Ik ben nu op zoek naar een nieuwe gastblogger! Lees verder om te zien hoe je kans kan maken.




Mijn vorige gastblogger Sophia kan helaas niet meer voor mij gastbloggen doordat ze het erg druk heeft met haar eigen blog en persoonlijke dingen. Zoals ik ook tegen mijn vorige gastblogger Sharon heb gezegd: "Je eigen blog gaat altijd voor!". Ik wil Sophia hierbij heel erg bedanken voor haar geweldige inbreng. Je artikelen waren hartstikke leuk en ik ga je zeker missen!

Wat houdt gastblogger zijn precies in?
Als gastblogger schrijf je dingen op mijn blog. Ik zoek 1 gastblogger, zodat er om de week een bericht van een gastblogger is. Als gastblogger heb je dus twee weken de tijd voor een artikel. Een gastblogger kan over van alles schrijven. Ik maak een soort van "rooster" waarin je kan zien wanneer je een bericht klaar moet hebben. Je maakt een bericht via word of je typt hem gewoon in de mail en je mailt hem naar mij. Ik plaats hem daarna later op mijn blog.

Wat zoek ik?
Ik zoek een persoon dat onder een bepaald onderwerp gaat bloggen. Bv.: fashion, beauty, nail art, diy etc. Stel je doet fashion, dan betekent dat niet dat je geen nail art diy mag laten zien. Het is meer dat ik gewoon een beetje een beeld heb van wat je wil gaan doen.

Hoe maak je kans om gastblogger te worden?
Het enige wat je moet doen is het formuliertje hieronder in te vullen en het naar hanne.l.bosma@gmail.com te sturen.

Naam:
Leeftijd:
In welke categorie wil je gaan bloggen:
Heb je zelf een blog:
Een leuk (kort), zelfgeschreven artikel. Mag van je blog zijn, maar mag ook nieuw zijn:

1 comments:

  1. Lijkt me leuk, maar ik moet eerst mijn eigen blog actief maken. Succes :-)

    ReplyDelete

Thanks for your comment! You made my day ♡