Pages

Thursday 7 August 2014

Giveaway! Win leuke dingen!

Zoals beloofd komt er een giveaway online! Ik heb een aantal leuke spulletjes bij elkaar verzameld en daar een pakketje van gemaakt! Lees verder om te lezen wat je allemaal kan winnen. (Producten zijn nog niet gebruikt)




Wat zit erin?

"Honey" by Marc Jacobs tester

Etos zwarte nail art nagaellak (heeft een extra dun kwastje)

Plastic pug clip van H&M

Een tekening van jou, gemaakt door mij. Als je wint moet je een foto van jezelf opsturen, zodat ik die natekenen. Dit doe ik op A4 of A5 formaat, wat jij het liefst wilt.

Nivea creme mini, de grootte ervan kan je zien op de bovenste foto.

Een zelfgemaakte mixtape. De liedjes die erop staan kan je hier terugvinden.

elf all over color stick roze

elf eyeshadow coffee bean

Hoe maak je kans?
Verplicht
  • Mij volgen op bloglovin'.
  • Mij volgen op Google friend connect (Druk op "neem deel aan deze site" onder mijn bloglovin knop hier links)
  • Hieronder reageren dat je mee doet + alle dingen die je hebt gedaan om (extra) kans te maken.
Vrijwillig hierdoor maak je meer kans
Je kan meedoen t/m 1 september!

6 comments:

  1. Alleen al voor de mopshond doe ik mee haha! Ik heb alle verplichte dingen gedaan als het goed is, zal het Google+ ding zo nog even bekijken.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Het mopshonden clipje zat in een pak met meerderen, maar ik kon het niet over mijn hart krijgen om ze allemaal weg te geven! Als je naar de linker zijbalk kijkt, zie je het kopje "follow me" met daaronder de roze bloglovin widget en daaronder zie je een blauw knopje met "neem deel aan deze site". Klik daarop en tadaa!

      Delete
  2. Heei, ik wil graag meedoen met de winactie maar heb een aantal dingen..

    1. GFC doet het niet, ik krijg dit:
    Onze excuses...
    Uw verzoek kan niet worden verwerkt. Probeer het opnieuw of kom later weer terug.
    2. Wat is je instagram account? Want die kan ik dus nergens vinden hier om je te volgen

    verder heb ik bloglovin & facebook gedaan; zoelouwerse
    en twitter; zowiezo_
    (instagram en GFC lukte dus niet.. sorry)

    liefs, zoe :)

    zoe2308@live.nl

    ReplyDelete
    Replies
    1. Instagram zou het nu moeten doen. En misschien doet gfc het nu wel?

      Delete
  3. Aaaah Hanne ik hou van je winacties, alle verplichte dingen had ik al gedaan en verder heb ik ook alle vrijwillige dingen gedaan. maare die mixtape en die oogschaduw maken je winactie wel perfect, doe alleen al voor die 2 mee, joehoe. XX

    ReplyDelete
  4. IK HOU VAN DE PUG CLIP OMFG AAAAAAAAHH
    ik heb btw alles gedaan wat moest alleen deet mijn gfc het niet! er kwam een melding met iets van excuses...

    twitter (oud) : @_lunaria_
    IG : @Lun.art
    BL : keep it lunable

    ReplyDelete

Thanks for your comment! You made my day ♡