Pages

Saturday 9 August 2014

Vintage haul

Gister ging ik samen met een vriendin de stad in. Ik wilde erg graag de nieuwe kiloshop uitchecken. De kiloshop is een vintage winkel waar je je kleding per kilo betaalt (je hoeft niet een kilo kleding te kopen hoor!). De winkel komt origineel uit Parijs en is maar is ook te vinden in Athene (en nu ook dus in Amsterdam!). Ik ben een enorme fan! Daarna zijn we nog langs zipper gegaan en eventjes snel naar de H&M. En ik MOEST stoppen bij de Flying Tiger! Toen ik er een paar dagen geleden achterkwam dat ze daar transparante rugzakken verkochten moest ik wel even langsgaan.





Als eerste heb ik deze twee kledingstukken gekocht bij de kiloshop. Ik was al heel lang opzoek naar een gestreept truitje met kortje mouwtjes en ik had hem eindelijk gevonden! De trui kon ik ook niet laten liggen.


Daarna gingen we naar de Zipper, ik wilde namelijk nog graag een nieuw tie-dye shirt. Ik vind hem heel leuk!


De rugzak! Ik was zo blij dat ik eindelijk een transparante rugzak had gevonden! Ik was hier al zo lang naar opzoek. Op het internet zijn ze zo duur en deze kostte maar 4 euro bij de flying tiger.


 Mijn mopshonden gekte wordt steeds groter en ik kon deze schattige clipjes echt NIET laten liggen.

P.S. Doe je al mee met mijn giveaway?

1 comments:

  1. Het concept van de winkel klinkt echt leuk! :) AAAAH MOPSHONDEN <3

    ReplyDelete

Thanks for your comment! You made my day ♡