Pages

Saturday 20 September 2014

Q&A #1

  1. Een tijdje geleden konden jullie mij vragen stellen. Nu heb ik ze allemaal in dit artikel beantwoord! En ik heb ook besloten dat dit #1 wordt van de Q&A serie. Je kan namelijk bij deze post weer in de reacties vragen stellen en die beantwoord ik dan weer ik Q&A #2, daar kan je dan ook weer vragen stellen enz. Er komt dus denk ik eens in de 2 maanden of eens in de maand een Q&A post voorbij (of als ik gewoon geen inspiratie heb).
  2. Dit ben ik niet, maar een vriendin van mij in de H&M. Ik heb wel de foto zelf genomen.

  3. Holahelahalo smeer pindakaas op je hoofd
    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dacht het even niet.
  5. Wie is je favoriete fashion designer?
    BeantwoordenVerwijderen

  6. Mmm... Dit is een lastige... Ik vind Alexander Wang wel heel goed, zijn ontwerpen zijn altijd erg androgyne, maar ook heel stijlvol.
  7. Heb jij wel is een heartbreak gehad vanwege een jongen? Zoja, wat heb je toen gedaan?
    BeantwoordenVerwijderen

  8. Dat heb ik wel eens gehad, maar zo serieus was het nou ook weer niet. De laatste keer dat ik met iemand had is 2,5 jaar geleden in groep 8. Ik was toen heel verdrietig en heb onder een tafel chocolade gegeten volgens mij.
  9. Wat vind je van rotte ananas
    BeantwoordenVerwijderen

  10. Errug hot.
  11. Voor wie zou je eerder naakt gaan Jared, Jensen of Misha?!
    BeantwoordenVerwijderen

  12. Mmmmmmm... Een lastige, maar ik denk dat ik dan voor Jensen ga.

  13. Laat mij deze keuze niet maken! Ik denk dat ik dan toch voor insta ga...

  14. Miou duh.
  15. wat zou je liever naar school dragen ? jurkjes met pumps/balerinna's of spijker broek met een leuk t-shirt en sneakers ?
    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dan ga ik sowieso voor een spijkerbroek met een shirt en sneakers. Jurkjes draag ik nog wel eens, maar pumps of ballerina's nooit!

4 comments:

  1. Uhg je zei nog dat je het ging doen biatch, maar m'n vraag voor de volgende keer is: smeer pindakaas op je hoofd

    ReplyDelete
  2. Top 5 blogs?
    En favorite bands? :)
    x I :)

    ReplyDelete
  3. Hahaa leuk:) Mijn vraag: Welke landen/steden wil je heel graag nog een keertje bezoeken?

    ReplyDelete

Thanks for your comment! You made my day ♡