Pages

Monday 22 September 2014

Stijlicoon // Matthew Healy

Tot nu toe zijn er alleen maar vrouwen voorbij gekomen bij de stijlicoon serie, dus waarom niet eens een man? Ik ben namelijk een enorme fan van de kledingstijl van Matty Healy, de leadzanger van The 1975! Als je nu denk "Heeft ze het nou weer over The 1975?!" mag je jezelf een schouderklopje geven. Dat betekent namelijk dat je mijn blog al een hele tijd volgt en ja, ik ben nog steeds obsessed met The 1975!

De 25-jarige Matty is geboren in Londen, maar woont als sinds zijn tiende in Manchester. Op school leerde hij Ross, Adam en George, de andere bandleden, kennen. Eerst was hij de drummer van de band, maar tegenwoordig de leadzanger en ook de gitarist. Hoe ik zijn stijl zo omschrijven? Nou, dat laat ik maar even aan hemzelf over!


Dus kortom: mix gewoon een zwart shirt met een zwarte gescheurde spijkerbroek, een zwart leren jasje, zwarte schoenen en een zwarte zonnebril en je bent 100% Matty proof!










Wie is jouw stijlicoon?

2 comments:

  1. Zijn style is een beetje edgy, dat vind ik wel stoer altijd! Ik vind kayne west er altijd goed uitzien, en Harry styles, Douglas booth en de vriend van Vanessa hudgens(ben even de naam vergeten haha) leuke post! X

    ReplyDelete
  2. Ik heb zelf geen stijlicoon maar moet toegeven dat Harry Styles er altijd goed uitziet haha. En Matt Healy = dreamy. Ik vind zijn stijl echt vet want het is lekker zwart en lekker edgy. Oh, en beanies <3. x I :)

    ReplyDelete

Thanks for your comment! You made my day ♡