Pages

Thursday 17 October 2013

Yes or No: Creepers

Deze week zijn er weer schoenen in Yes or No: Creepers



Deze week staan creepers in Yes or No. Ik kwam op het idee omdat mijn vriendin heel graag creepers wilt en elke keer als ze ze ziet helemaal wild wordt. Zelf vind ik ze niet heel geweldig, maar ook niet een super dikke No. Bij sommige mensen staan ze heel leuk!


Voor de mensen die niet weten wat creepers zijn: Creepers zijn een schoenen met een hele dikke zool. Ik vind simpele zwarte nog wel leuk, maar vaak zie je van die creepers met allemaal studs erop en dat vind ik echt verschrikkelijk! Zoals bijvoorbeeld de creepers op het plaatje hieronder.


Ik ben er zelf dus niet gek van en zou ze zelf ook nooit dragen. Sommige vind ik nog wel leuk, maar de meeste niet. Ik deel creepers daarom toch in bij No. Maar misschien heb jij wel creepers en bij je het hier echt compleet niet mee eens. Je mening geven mag altijd! (dat vind ik heel leuk zelfs!)



Wat vind jij van creepers? Vind je ze leuk of heb je ze al? Of vind je ze juist stom?

0 comments:

Post a Comment

Thanks for your comment! You made my day ♡