Pages

Sunday 27 October 2013

Cd van de week: Fire Within - Birdy

 Deze week is Birdy met haar nieuwe album Fire Within de cd van de week!


Het spijt me dat ik een hele week niks heb geschreven, geen cd van de week, yes or no en ook geen blog ontdekker. Ik was namelijk op vakantie naar Vlieland en had geen tijd om te schrijven. Natuurlijk heb ik wel weer veel muziek geluisterd en dat was deze week haar nieuwe album Fire Within!


Birdy's eerste album is bij ons thuis helemaal stuk gedraaid. Mijn broer vond het helemaal niks, maar ik en mijn ouders vonden het heel leuk. Eindelijk was het dan zover, ze maakte een tweede album. Met haar nieuwe album gaat ze ook rond touren en... ze komt ook naar Nederland! Ik heb gelukkig kaartjes!
Haar vorige album bestond vooral uit langzame liedjes maar op het nieuwe album zitten ook wat snellere liedjes en dat is ook leuk!


Als ik moest kiezen is Light me up toch wel mijn lievelingsliedje. Het heeft een lekker tempo en is gewoon heel leuk. De rest van de liedjes zijn ook heel erg leuk, maar deze springt er voor mij uit!


Vind jij Birdy ook leuk of vind je haar juist verschrikkelijk? Ik zou het leuk vinden om te weten of er nog iemand 5 november naar haar concert gaat. Tips voor de cd van week van volgende week zijn natuurlijk altijd welkom!

0 comments:

Post a Comment

Thanks for your comment! You made my day ♡