Pages

Saturday 9 November 2013

Review: Birdy's concert

Deze week geen cd van de week, maar een review van het concert van Birdy waar ik dinsdag naartoe was. Om het alvast in 1 woord te omschrijven: geweldig! (de kwaliteit van de foto's is niet erg goed, want ik heb ze met mijn iPod gemaakt)


Het concert was echt geweldig! Birdy kan echt heel goed zingen, gitaar en piano spelen! Zelfs live was haar stem nog hartstikke zuiver. De verlegen Birdy, die de zaal niet in durfde te kijken, lukte het zelfs om de hele melkweg (zo heet de zaal) helemaal stil te krijgen toe ze "words as weapons" zong (wat trouwens nu ook mijn lievelingsliedje is). Het was gewoon helemaal geweldig! Ik heb hieronder een aantal filmpjes die ik genomen heb, dit zijn niet alle liedjes, alleen de gene waar ik een redelijk filmpje van heb. Ze staan ook niet in de goede volgorde van het concert.






1 comments:

Thanks for your comment! You made my day ♡