Pages

Friday 17 January 2014

OPI: Show it & glow it

Voor mijn verjaardag heb ik nog meer leuke cadeautjes gekregen. Zoals bijvoorbeeld dit leuke nagellakje van OPI. Wat ik er van vind zie je hier!



Ik kon al meteen zien dat je dit lakje als topcoat moet gebruiken. Hij glanst mooi in het potje. Ik vind de potjes van OPI er sowieso al heel mooi eruit zien, maar door de glitter was het toch nog net wat leuker.


De nagellak heet show it & glow it. (voor het geval je het niet kon lezen hahahaha!)


Ik heb mijn paarse essie gebruikt en op mijn ringvinger heb ik het lakje van OPI gebruikt. Ik vond het namelijk iets te glitterig om op al mijn vingers doen. Voor een feestje is het natuurlijk wel leuk.
Ik heb 2 laagjes essie, 1 laagje OPI en 1 laagje top coat gebruikt.


Ik vind het echt heel mooi door de kleine glitters en ze blijven ook goed zitten. Ik zou deze nagellak zeker aanraden!

Wat vind jij van deze nagellak? Hoeveel hij kost weet ik niet, want ik heb hem gekregen en dan ga je niet opzoeken hoeveel hij kostte. Hahaha!
P.S. Doe jij al mee met de winactie?

0 comments:

Post a Comment

Thanks for your comment! You made my day ♡