Pages

Monday 10 February 2014

Essence: Quattro Eyeshadow 05 to die for

Een tijdje geleden kocht ik de essence quattro eyeshadow in de kleur 05 to die for. De kleuren spraken mij heel erg aan en ik ga hem nu voor jullie reviewen!




Ik zocht al een tijdje naar een oogschaduw in deze kleuren en tot nu toe heeft essence mij nog niet 


Ik vind hem er sowieso van buiten al mooi uitzien. Niet te druk.


 Dit zijn de kleuren. Ik vind de kleuren wel mooi gecombineerd en je kan er mooie oog looks mee maken. Daarom sprak deze pallete mij ook wel aan!


Toen ik de kleuren had geswatcht viel het me wel een beetje tegen. Vooral de eerste twee kleuren vond ik veel te licht. Je ziet ze nauwelijks. De twee donkere kleuren zijn wel mooier. Toen ik ze aanbracht op mijn ogen moest ik dan ook wel echt een aantal laagjes doen voordat je het zag, maar daarna stond het wel mooi.
Kortom, een mooie oogschaduw, maar ik had er wel meer van verwacht.

Wat vinden jullie van deze oogschaduw?
Liefs, Hanne

0 comments:

Post a Comment

Thanks for your comment! You made my day ♡