Pages

Wednesday 12 February 2014

50 volgers via bloglovin'! + kleine update

Toen ik vanochtend wakker werd stond er mij een leuke verassing te wachten: ik heb namelijk 50 volgers bereikt! Ik ben hier echt super trots op en ik weet niet hoeveel ik jullie kan bedanken. Het is een hartstikke leuke tijd geweest en jullie zijn geweldige volgers!
Pinterest


Natuurlijk moet ik jullie geweldige volgers hiervoor ook wel belonen en jullie kunnen dan heel binnenkort een winactie verwachten. Ik weet nog niet precies wat voor winactie ik ga doen, maar er komt er tenminste 1!

Dan nog even een kleine update: Ik heb besloten om vanaf nu om de dag te gaan bloggen. Misschien had je wel gemerkt dat er de laatste tijd bijna elke dag een blogbericht online kwam. Ik wilde graag even testen hoe het was als ik elke dag wat moest uploaden, maar merkte al snel dat ik er hard tegenaan moest werken en ik had soms gewoon echt geen inspiratie. Daarom blog ik vanaf nu om de dag!

Liefs, Hanne

0 comments:

Post a Comment

Thanks for your comment! You made my day ♡