Pages

Saturday 1 February 2014

Liebster award!

Ik vond het hartstikke leuk toen ik genomineerd werd voor een liebster award door Brechtje. Ik had de liebster award wel vaker gezien, maar ik vond het toch wel heel leuk om het te doen!


Voor de mensen die niet weten wat een Liebster award is: Bij een Liebster award word je getagd door iemand die jou 11 vragen stelt. Jij vertelt dan 11 facts over jezelf en beantwoordt de 11 vragen. Daarna maak je zelf 11 vragen die de bloggers die jij hebt getagd moeten gaan beantwoorden. De Liebster award gaat alleen rond bij bloggers met minder dan 200 volgers, want zoals de slogan al zegt: "Ontdek nieuwe blogs!".

11 facts about me
  1. Ik ben verslaafd aan nagellak kopen en hebben, maar heb eigenlijk vaker niks op mijn nagels dan dat ik nagellak op mijn nagels heb.
  2. Ik hou heel erg van lezen en in mijn schooltas zit elke dag een boek.
  3. Ik vind mashups van Imagine Dragons en One Direction geweldig.
  4. Ik ben een Directioner, maar niet in de carrot (als je niet weet wat dat is moet je het googlen) richting, maar in de stalker richting.
  5. Ik heb buien waarin ik Larry ship, maar ook buien waarin ik Elounor ship.
  6. Ik ben verslaafd aan Doctor Who en heb in mijn collectie een dvd-box van seizoen 5, een Doctor Who kalender, een TARDIS sleutelhanger en netflix met alle Doctor Who seizoenen erop.
  7. Ik ship Christopher Eccleston met Peter Capaldi.
  8. Mijn favoriete doctors zijn Matt Smith en David Tennant.
  9. Ik heb nauwelijks schoenen en draag dit seizoen bijna alleen maar mijn Docs of mijn Vans.
  10. Ik heb een haat-liefde relatie met eyeliner. Ik vind het echt heel mooi, maar kan het totaal niet aandoen.
  11. Harry Potter is mijn jeugd, ik heb alle boeken in het Nederlands gelezen en ben hard op weg om alle boeken in het Engels te lezen.
The questions & answers

1. Hoeveel pageviews heb je?
In totaal heb ik 2653 pageviews.
2. Wat voor mobiel heb je?
Ik heb een Sony Xperia U en een iPod touch.

3. Wat is je lievelings kledingwinkel?
De H&M, Urban Outfitters en Topshop.

4.Wat moet er in jou handtas zitten?
Ik heb nooit een handtas, maar als ik er een zou hebben denk ik dat mijn telefoon, mijn sleutels en kauwgom erin zou zitten.

5.Wat zijn je gemiddelde cijfers op school?
Ik sta gemiddeld een 8,3.

6. Grootste blunder ooit?
Ai. Geen idee. Ik denk dat ik net over een hele grappige Mainstreet parody aan het praten was toen Nils (die bij mij op school zit) langs kwam lopen.

7. Secret crush?
Louis Tomlinson en Matt Smith, maar niemand die ik

8. Zonder wie zou je niet kunnen leven?
Zonder mijn longen. Nee, ik heb werkelijk geen idee. Zonder mijn ouders en mijn broer kan ik niet leven.

9. Leukste blogpost van je eigen blog?
Ik heb geen idee, maar mijn populairste post is deze.

10. Ben je gelovig?
Nee.

11. Instagram, Facebook, Twitter?
Instagram: @hannebosma
Facebook: De pagina van mijn blog is www.facebook.com/fromlovetolost
Twitter: @fromlovetolost

Mijn vragen
1. Wat zijn je hobby's?
2. Zonder wat ga je niet de deur uit? (en zeg niet: "mijn ondergoed" of "mijn schoenen")
3. Je favoriete blog?
4. Heb je contact met andere bloggers?
5. Heb je ook een youtubekanaal?
6. Waar ben je fan van?
7. Als je 1 iemand mocht ontmoeten, wie zou het zijn?
8. Wat is je favoriete vak op school?
9. Wat is je favoriete winkel?
10. Hoeveel werk je per week aan je blog?
11. Verzin eens een vraag voor jezelf, want ik weet niks.

Mensen die ik nomineer
SharonCharlotteBo en Inge.

Liefs, Hanne
P.S. Gastblogger worden? Klik dan hier!

0 comments:

Post a Comment

Thanks for your comment! You made my day ♡