Pages

Saturday 15 February 2014

Mijn nieuwe liefde

Misschien kwam Valentijnsdag dan toch nog op het laatste nippertje goed voor mij. Het was half 12 toen ik thuis kwam van schoolfeest (ja, het eindigt vroeg, want het is ook voor brugklassers) en op tafel lag een witte, rechthoekige verassing op mij te wachten. Het bleek dat mijn vader mijn nieuwe witte macbook eerder had gehaald!




Ik was net bezig met een geweldige familie (al zeg ik het zelf) op de sims toen het scherm van mijn oude samsung stilviel. Hij deed niks meer en ik kon er dus ook niks meer mee doen. Mijn moeder was zo lief dat ik ook op haar chromebook mocht. Dat is een laptop van samsung & google. Je kan er niks op downloaden, waardoor hij lekker snel blijft, maar op een gegeven moment werd dat wel heel erg vervelend. Toen kwam mijn vader met het geweldige idee om een oude macbook voor mij te kopen. Het plaatje hierboven is trouwens niet mijn macbook, maar eentje van we heart it.
Maar toen ik vanochtend de sims wilde gaan downloaden ging er toch iets mis. De macbook spuugde telkens het schijfje steeds uit. Met een bepaald apparaatje, waar je een schijfje in kan doen en kan aansluiten op de laptop met usb, lukte het ook niet helemaal. Dat was wel behoorlijk vervelend, maar gelukkige kwam mijn fantastische broer daar om de hoek kijken. Hij heeft ook een oude macbook. Die van hem heeft maar weinig GB, wat hij erg vervelend vindt omdat hij veel foto's maakt, maar zijn schijfje deed het wel gewoon. Mijn computer had daarentegen 250 GB, wat heel veel is. Nu hebben we dus omgeruild van laptop en hebben we beiden wat we willen!

Wat voor computer hebben jullie?
Liefs, Hanne

0 comments:

Post a Comment

Thanks for your comment! You made my day ♡