Pages

Friday 14 February 2014

Hoe breng jij Valentijnsdag door?

Valentijnsdag: voor de een is het een dag vol liefde en voor de anderen (zoals ik) is het een dag waarop ze herinnerd worden aan hun eenzame leventje. Het voordeel voor een meisje dat net als ik forever alone is? Na Valentijnsdag zijn de hartvormige chocolaatjes van Milka bij de Kruidvat in de aanbieding!




Bij ons op school verkopen ze rozen waar je een tekstje bij kan schrijven en die dan later anoniem worden uitgedeeld in de school. Vorig jaar kreeg ik een roos van mijn vriendin (ik gaf er ook eentje aan haar). Ook dit jaar heb ik weer rozen uitwisseling gedaan met mijn vriendinnen (inclusief inside-jokes). Voor de rest verwacht ik dan ook niks op Valentijnsdag.
In de avond is er bij ons op school soos (schoolfeest). Het thema is "yolo met Cupido", een verschrikkelijk thema, maar het wordt vast wel heel gezellig zoals altijd.
Om jullie alvast even in de romantische sfeer te brengen komen er hier wat romantische plaatjes.

He's mine   Fabulous ♥♥ | via Tumblr

:3   Katie Holden | via Tumblr

Gaan jullie nog wat doen op Valentijnsdag?
Liefs, Hanne

0 comments:

Post a Comment

Thanks for your comment! You made my day ♡