Pages

Friday 7 March 2014

Mijn favoriete tassen!

Ik hou van tassen en ik heb er dan ook heel wat. Tassen zijn hartstikke handig en ik heb er bijna altijd wel eentje bij me als ik weg ga. Voor deze post heb ik mijn favoriete eruit gehaald en die op de foto gezet. Lees verder om kennis te maken met mijn favoriete tassen!



De tas hieronder heb ik gekocht bij de H&M. Ik vind het kleurtje echt heel leuk, want een oranje/roze tasje zie je niet vaak. Ook vind ik hem er gewoon heel leuk uitzien! Ik gebruik deze heel vaak omdat je hem zo makkelijk meeneemt.


Deze tas komt ook van de H&M. Ik hou echt heel erg van deze tassen, er past lekker veel in. Ik gebruik hem voor school als ik niet zo veel boeken heb.


Deze tas komt van de Primark. Ik vind het roze accentje heel erg leuk bij het lichte blauw. Ook past er aardig wat in en je neemt hem makkelijk mee. Een heerlijke tas dus!


Dit is denk wel mijn favoriete tas. Ik vind de Yoda opdruk echt heel grappig en gebruik hem dan ook heel vaak. Ik heb hem van mijn ouders gekregen toen zij in Berlijn waren. Ik gebruik hem heel vaak voor school.


Welke tas vind jij het leukst?
Liefs, Hanne
P.S. Doe je al mee met mijn winactie?

0 comments:

Post a Comment

Thanks for your comment! You made my day ♡