Pages

Sunday 9 March 2014

Talking with Hanne 090314

Het is al weer maart! Wat gaat de tijd toch ook altijd snel! Ook het weer veranderd weer. Het zonnetje komt weer naar buiten en ik heb zaterdag lekker buiten in de tuin zitten leren voor de proefwerkweek die maandag begint. Ik ben helemaal blij dat het weer mooi weer is!


Vrijdag kwam ik als een wrak op school. Ik was zo verkouden dat ik in de nacht maar 4 a 5 uur had geslapen. Half slapend liep ik door de school. Gelukkig hadden we maar 4 lesuren. In de avond waren mijn ouders weg. Met mijn laptop op mijn schoot heb ik lekker Sherlock gekeken en een halve boom aan tissues weg gesnoten, hahaha. Ook zaterdag was ik behoorlijk verkouden, maar gelukkig trekt het wel weer een beetje bij.

Mijn moeder is dinsdag jarig, dus ik moest nog een cadeau voor haar kopen. Toen ze bij de boekhandel bij mij niet de reisgids van Parijs van Lonely Planet hadden, moest ik toch maar de stad in. Achteraf was dat helemaal niet zo erg. Het was heerlijk weer, dus dan is het altijd gezellig hier in Amsterdam. Ik vond het achteraf wel jammer dat ik mijn camera niet mee had genomen. Ik ging ook nog even langs concerto, de platenzaak. Daar heb je altijd gratis posters die je mee mag nemen en ik ging kijken of ze nog nieuwe hadden. Ze hadden nu ook een poster van CHVRCHES. Ik was helemaal blij en nam hem mee. Die ga ik in mijn kamer ophangen.

Vanmiddag heb ik eerst de hele tijd voor school gewerkt. Ik ben net eindelijk klaar... Zometeen ga ik met mijn moeder en mijn broer naar de ikea.

Ik ben ook van plan om binnenkort de lay-out van mijn blog te veranderen. Ik vind hem wel leuk, maar ik vind dat het ook wel eens tijd wordt voor wat nieuws. Dus als jullie binnenkort opeens een rare lay-out zien komt dat omdat ik ermee bezig ben!

Wat hebben jullie met dit mooie weer gedaan?
Liefs, Hanne
P.S. Doe je al mee met mijn winactie? 

0 comments:

Post a Comment

Thanks for your comment! You made my day ♡